Seat Leon CUPRA. SOLD!!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

28 okt 2013, 20:15

Wow..das snel :shock:

En congrats met het papaschap :))

Mooie superb station met dikke 20" ?
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

28 okt 2013, 20:21

:lol:
Het word een zuinige station ofzo. Mooie 18" of 19" en that's it.
Tegen die tijd zal ik wel een klein topicje aanmaken met een leuk verhaaltje.
Voor de geinterreseerde :wink: .
Ri
Rini

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

28 okt 2013, 21:07

Das rap! En gefeliciteerd natuurlijk.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10011
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

29 okt 2013, 09:13

Gefeliciteerd met de verkoop en de blijde verwachting. Maar wat ik me afvraag, waarom zou de Leon niet voldoen als family car?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

30 okt 2013, 18:39

da's vlot Maurice! Gefeliciteerd ook met je aankomde papa-zijn. En uiteraard willen we hier op de hoogte gehouden worden van je nieuwe ride.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

30 okt 2013, 22:58

idd snel verkocht chef, familie auto hoeft ook niet verkeerd te zijn. Paar leuke wieltjes. Ben benieuwd :D daarnaast is het voor een goed doel natuurlijk (de kleine)
the F56 story of Brenda
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

01 nov 2013, 16:14

Congrats met papa worden :D

Jammer van de Leon, maar ergens wel begrijpelijk. Heb je al wat op het oog??
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

02 nov 2013, 18:31

Thx voor de reacties guys :D .
De leon zou ook prima als familycar kunnen dienen. Uiteindelijk kan alles, maar we hebben een lieve hond en binnenkort een kleine en verder zijn we vaak in het bos te vinden met de hond.
Het moet dus gewoon een auto zijn die buiten mooi ook functioneel is. Ik zou de cupra ook terug kunnen bouwen, maar ik wil ook gewoon zuiniger gaan rijden omdat we uiteindelijk een leuk huisje willen gaan kopen. De cupra is een geweldige auto, maar ook duur en niet alleen het rijden, maar ook het onderhoud wat er ook aan zat te komen. Dus dan moet je kiezen wat je wil.
Uiteindelijk kan je je geld maar 1 keer uitgeven en alles is al duur zat tegenwoordig.
Tevens merk ik dat auto's me steeds minder doen en dat ik er steeds functioneler naar ga kijken.
Uiteraard zal ik altijd auto liefhebber zijn en kan ik er ook echt van genieten als een auto net even buiten de eenheidsworst uitspringt. Daarom zullen er zeker mooie wielen onderkomen.
Misschien 3cm veertjes en dat soort spul, maar het belangrijkste is functioneel en wat goedkoper als nu :D .
De keuze is een splinternieuwe ford focus wagon(model 2014) 1.0 ecoboost geworden.
Buiten het actiepakket zit er navi bluetooth parkeersensoren en nog wat leuk spul op.
Volgende week zaterdag is de levering. Voor de kenners, de kleur is lunar sky.
In het echt een hele chique kleur. We zijn er hartstikke blij mee en kijken uit naar de levering :mrgreen: .
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

02 nov 2013, 18:33

Dat is best een leuke vervanger...mooie kleur ook...past daar 19" onder? :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

02 nov 2013, 18:34

wow dat zal wel ff wennen zijn.
veel plezier ermee ;)
Afbeelding
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

02 nov 2013, 18:47

Tuurlijk past daar 19" onder Peter :lol: , maar zal eerder 18" worden zonder getrokken band :o :D .

@speedy: zal vast maar zoals ik al uitleg, ik zie het veel functioneler nu en buiten dat reed ik de fiesta voor woonwerk verkeer dus ik weet hoe het is met minder vermogen :lol: .
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

03 nov 2013, 01:14

ik rijd nu dagelijks in een twingo en is heerlijk geen gezeur om een deukje en krasje en nog zuinig ook (1/18)
maar vind het wel leuk dat ik de mini heb met wat meer vermogen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

03 nov 2013, 07:06

Gefeliciteerd!

Ook daar zijn best leuke dingen mee te doen:
Apec-Belgie
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

03 nov 2013, 12:17

Begrijpelijke keuze Maurice, en vooral heel verstandig! Ik kies er voor om een auto te hebben waar ik m'n passie op los kan laten (m'n R53) en daarnaast heb ik de e39 Touring waar ik alles mee kan doen en ook niet zo idioot voorzichtig mee hoef te doen. Ik heb inmiddels na drie kinderen in de afgelopen 9 jaar wel geleerd niet meer een nieuwe auto te kopen met kinderen want als ze 1 ding goed kunnen dan is het wel je auto van binnen compleet uitleven. Leren bekleding is ook een absolute aanrader want die vlekken die kids kunnen maken op je achterbank....mijn god.. Dus wat dat betreft wens ik je veel succes met je nieuwe Ford (da's niet onaardig bedoelt overigens!)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!

03 nov 2013, 20:39

@speedy: Ik snap wat je bedoelt, maar soms moet je keuzes in je leven maken. Voor ons is nu de beste keus om wat zuiniger te rijden en veel geld sparen om uiteindelijk een huisje te kopen.
Misschien over een aantal jaar weer wat snellers. En buiten dat hoef ik me voor dit ook niet te schamen.
Het trekt en bijzonder fel op en met de bestelde aankleding is het gewoon een mooie ride. Van de zomer mooie wielen eronder. Alleen de reden dat jij een twingo rijd heb ik ook heel erg met de cupra. Ik durf er amper mee de parkeergarage in de stad mee in te rijden omdat ik bang ben dat ze hem bekrassen of stelen. En ergens is dat gewoon niet goed. Een auto moet wel ook functioneel wezen.

@louis: Alles kan. Eerst de winter maar is doorkomen :D .

@Rob: ik snap wat je bedoelt. Maar dit was gewoon een hele mooie aanbieding en scheelde het me maar heel weinig op een gebruikte met 15000/25000km op de teller en nu hebben we het voordeel dat we ook 4 jaar geen apk hoeven en het onderhoud nihil zal zijn. Buiten dat houd ik ook heel erg van nieuwe spullen :oops: :mrgreen: . Vroeger zei ik ook altijd "je moet nooit een nieuwe kopen", maar tegenwoordig hebben ze gewoon hele leuke aanbiedingen en kan je goed handelen met dat volk.
Ook denk ik dat je uiteindelijk jezelf overal in kan verplaatsen. Vroeger reden wij met mijn ouders en 3 kinderen in een opel ascona met een caravan 1400km naar Spanje en daar ben ik ook nooit slechter van geworden :D . Maar ja met een beetje extra ruimte zullen we denk ik de aankomende jaren een hoop plezier hebben.

Ik heb al wat prijsopgaves gedaan van wat interessant spul dus het word dalijk echt wel een mooie station 8)

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”