Mini Poeper weer mobiel in een BMW E87 LCI

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

18 mar 2009, 15:31

Mini Poeper schreef:
florisvandam schreef:heb ook in zo'n 1 serie gereden maar ik ben er niet weg van, maar als jij hem maar mooi vind he ;)

veel plezier en veel veilige km ermee
Vind een A3 mooier, maar dat is (m.u.v. Quattro) voorwielaandrijving en we hadden reeds een goede relatie opgebouwd met de dealer. Heb heel vaak een BMW meegekregen als leenauto en dat vonden we fijne auto's.
De Clubman is een leuke wagen, maar is niet helemaal in verhouding: Je hebt nog steeds dat MINI gevoel, je nadert een doordraaier van snelweg en bedenkt dan: 'Verdorie die achterkant met FWD.' Komt daarbij dat de hond er niet in kan...

Een fransoos of japans waren geen optie...

Iets grotere auto leek mij de 1-serie een goede compromis.
je hoeft je niet te verantwoorden tegenover mij hoor, als jij het een mooie auto vind moet je hem lekker kopen ;)

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Antwerpen
Berichten: 853
Lid geworden op: 12 aug 2008, 19:08

18 mar 2009, 15:57

hoe heb je dat gedaan met die knipper lichten, wil dat bij mijn audi ook doen :P wat heb ik er allemaal voor nodig ?

Vette Beemer wel, zeker met je zomersloffen eronder, en handige oplossing voor de hond, ik heb op de achterbank een dekendje, niet echt een oplossing met al dat haar :?

Groeten,
Remke

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”