Land Rover Series III SWB Station Wagon Safari (anno 1979)

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
eL Tee
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:16

Land Rover Series III SWB Station Wagon Safari (anno 1979)

04 nov 2009, 21:49

M'n weekendwagentje (wanneer 'm rijdt :roll:), gedoopt "The Boar", hier in z'n natuurlijke habitat:

Afbeelding

Daarnaast staat er in de schuur ook nog eenzelfde wagen (doch 2 jaartjes ouder), maar dan een half metertje langer en 2 deurtjes meer (een LWB dus). Deze moet volledig gerestaureerd worden. Vandaar dan ook zijn naam: Chiquita. De meeste onderdelen steken nl. in bananendozen :lol:
Beide wagens zijn, op hun lengte en aantal deuren na, identiek.

Chiquita staat er momenteel zo voor:
Afbeelding

Dit zou het eindresultaat moeten worden (maar dan zonder de daktent: daarvoor heb ik een off-road trailer)
Afbeelding
(foto komt van internet: dit is noch m'n LWB, noch ikzelf)
Aldwin
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: een brabo
Berichten: 139
Lid geworden op: 10 nov 2008, 12:48

09 nov 2009, 11:56

leuke hobby(s)

heb je ook de habitat in de buurt om 'm regelmatig uit te laten? :ralley
eL Tee
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 nov 2009, 21:16

12 nov 2009, 11:38

Aldwin schreef:Heb je ook de habitat in de buurt om 'm regelmatig uit te laten? :ralley
Ja hoor: ik woon in een klein dorpje met zo'n 500 inwoners, zéér landelijk met veel onverharde wegen. 'k Laat The Boar dus geregeld eens z'n pootjes strekken. Maar niet overdreven veel, want 'm is nogal dorstig (14 liter benzine per 100 km, en 1 liter olie per 200 km. En neen, 't is geen tweetakt motor :lol:)

Daarnaast ben ik een 19de eeuwse hoeve aan 't verbouwen. Dan komt zo'n ding goed van pas... De 8,5 tons mechanische winch is al veel van pas gekomen :mrgreen:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”