WickedWendy's ride Austin FX4

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

02 jan 2010, 22:17

Ha Benno en Wendy!

Wat een geweldig idee om die aan te schaffen. Ik zie het echt helemaal voor me in de Delftse straatbeeld :)
Geniet er maar lekker van!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Delft
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2005, 21:18

03 jan 2010, 22:34

@ Fred.

Deze auto is niet meer voor dagelijks gebruik. Ik houd van Classics. We hebben ooit een NewMini aangeschaft omdat onze trouwe klassiek mini niet betrouwbaar meer was. Hier moest ik dagelijks mee op pad en ook met de kinderen. Voor betrouwbare ritje hebben we de clubman in 'huis'. En veiligheid....tja overal kan me iets overkomen, dus om dan maar in huis te blijven zitten (hoewel dat is gebouwd door Benno dus ik weet niet hoe veilig dat is :mrgreen: ) zie ik niet zitten.

Groetjes,

WW
Afbeelding
If things don't go right....go left!
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

17 jan 2010, 20:53

Nou daar ging ze dan vandaag, een eerste ontmoeting met de FX4 in Helvoirt.
Rechts gestuurd, automaat en diesel, Nou Wendy stapte in en reed er mee weg. Krijg de big smile maar niet van haar gezicht......

Nu begint het twijfelen. Toch wel wat roest her en der. Tijdens het rijden kan je de strepen op de weg tellen, ofwel: de ventilatie van de niet zo goed sluitende deuren zit wel goed, airco uit de jaren '70 zullen we maar zeggen.
De vering is subliem: alsof je op een ferry naar de UK zit. Remmen: Goed maar trommel-goed, voor de kenners: hij remt en soms gaat ie links, soms gaat ie rechts.
De deuren hebben geen slot (handig in Delft) de ramen kunnen automatisch naar beneden: handen er tegen klemmen en naar beneden trekken, zowel binnen als buiten de auto (ook handig in Delft)

Wendy is verliefd geloof ik
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 jan 2010, 22:03

Gewoon de honden in de auto laten zitten, dan gebeurd er niks mee :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

25 jan 2010, 21:18

Na veel wikken (Wicken) en wegen, hebben we besloten het "nog" niet te doen.
De taxi is welliswaar prima. Tja hij is 40 jaar oud, dus her en der wat roest enzo .Maar verder deed ie wat ie moet doen. Rijden en opvallen.

Probleem is de stalling, we hebben wel iets in Rotterdam overschie maar dat is steeds 9 kilometer fietsen om hem op te halen. Ook het feit dat we momenteel aan het verbouwen zijn thuis, en de cabrio te koop hebben staan, hebben we dit even op een later plan gezet.

Dus WW mag even blijven fietsen :wink:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”