Dit is mijn andere hobby. Vooral leuk om te rijden. Nu snappen jullie waarom we perse weer een auto wilde hebben waarmee je strak en ik bedoel echt strak kunt rijden. Vandaar dat de BMW Touring 330i Xdrive nu weggaat voor een CM All4...
Ik hoop alleen dat de Countryman S geen vermogen tekort komt
Daarnaast ben overigens groot voorstander van 4 wheel drive de wijze waarop je een bocht kunt nemen is ongekend!!!
Porsche 911 Carrera 4 cup uitvoering
Mijn andere kant...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Vet!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Wel eens met een Carrera 2 gereden? Die vond ik toch aanmerkelijk strakker sturen dan een Carrera 4. De Carrera 2 voelt vele malen lichtvoetiger aan. De Carrera 4 is meer geschikt om vroeg in de bocht extreem lomp op het gas te gaan. Als rijders auto vond ik de Carrera 2 de fijnere keus door zijn lichtvoetigheid.
- maus105
- Bonkey
- Locatie: brabant
- TTman
- Nieuw Lid
Bericht
Wel het mooie van de Carrera 4 is dat deze voornamelijk de aandrijving naar achter dirigeert. Je kunt de Porsche best een beetje laten uitbreken. Maar wanneer nodig krijgen de voorste wielen tractie. Het resultaat is dat wanneer je een beetje begint te glijden je dan letterlijk de bocht uitgetrokken wordt de Carrera 2 breekt vele malen sneller uit alleen voor de serieus goede coureur weet daar mee om te gaan en daar zijn er maar weinig van
En in de winter of bij regenachtig weer hoef je niet snel vaart te minderen. Wat ook leuk is de 0 van 100 sprint waar anderen met spinnende en rokende banden wegrijden trek ik de klinkers uit de straat!
Bijvoorbeeld met de sla om test is het ook altijd weer lachen! Dat win je keer op keer...
De Porsche heeft een kietelbeurtje gehad met een speciale sportuitlaat welke aan en uit te zetten is. Resultaat hij staat altijd aan
En in de winter of bij regenachtig weer hoef je niet snel vaart te minderen. Wat ook leuk is de 0 van 100 sprint waar anderen met spinnende en rokende banden wegrijden trek ik de klinkers uit de straat!
Bijvoorbeeld met de sla om test is het ook altijd weer lachen! Dat win je keer op keer...
De Porsche heeft een kietelbeurtje gehad met een speciale sportuitlaat welke aan en uit te zetten is. Resultaat hij staat altijd aan
LOVE
Onze sponsors