@ Kaj, goed te lezen dat je veilig bent thuis gekomen. Ik heb Coen nog gesproken en was benieuwd of alles goed was gegaan met die enorme sloffen. Velgen staan 'um goed!!
marss
CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Locatie: Maarssen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Hahaha, tsja, dan moeten ze maar geen chocoladefontijn neer zetten
@marss:
Heb wel serieus zitten zweten op de snelweg in België. Harder dan 40 km/h ging echt niet. Was ook zo: geconcentreerd. Wel een leuke ervaring, hoewel de helling bij Metropolis doodeng was .
Was een mooie plekBMW X3 schreef:Kijk zo hoor je een Z4 te parkeren
@marss:
Heb wel serieus zitten zweten op de snelweg in België. Harder dan 40 km/h ging echt niet. Was ook zo: geconcentreerd. Wel een leuke ervaring, hoewel de helling bij Metropolis doodeng was .
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Nootdorp
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Doe ik NOOIT meer als er sneeuw ligt...ducks schreef:Erg dikke bak man! En je ben zowaar heel de parkeer garage uit gekomen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Mooie bak Kaj! Met deze velgen nóg mooier! Merk je het verschil in gewicht...?
Snel weer eens in real life bewonderen. Trouwens die toets die ik moest maken toen je mij beldde, heb ik met een dikke voldoende afgesloten.
Ik zelf zou het er ook niet op wagen. Onze bandenboer doet het ook niet... alleen bij onze tuitrekker.
Veel mensen realiseren niet dat de banden hét contact met de weg is. De typen banden kunnen de wegligging en grip maken óf kraken!
Mooie bak Kaj! Met deze velgen nóg mooier! Merk je het verschil in gewicht...?
Snel weer eens in real life bewonderen. Trouwens die toets die ik moest maken toen je mij beldde, heb ik met een dikke voldoende afgesloten.
Dealers kunnen over het algemeen de banden niet leveren tegen prijs zoals de bandenboeren dat kunnen. Zo gaan wij ook al tijden naar dezelfde bandenboer. Door grotere inkoop hebben we een mooie deal kunnen sluiten.CooperS-lightningblue schreef: Die kerel waar ik trouwens m'n banden haal is spotgoedkoop. http://www.aerdenautobanden.nl Ik krijg van veel dealers te horen dat ze banden voor die prijs niet eens in kunnen kopen, laat staan ook nog monteren, balanceren e.d. Hij is super aardig en je kan ook alleen de banden afnemen. Als ik ooit eens iets voor iemand mee kan nemen? Hij woont namelijk maar 10 minuten van m'n huis
CooperS-lightningblue schreef:Nee je merkt er ook niks van, maar gezien het feit dat ik niet altijd netjes 120 rij, geen idee heb hoe ze het hebben gemaakt (was er niet bij) en ik niet verzekerd ben als ik een ongeluk krijg met door die dingen, heb ik weinig andere keuze. Volgens Michelin mag het ook niet bij die banden (N-keurmerk ofzoiets? Porsche doet er ook altijd moeilijk over als je niet op die N-keur banden rijd).
Ik zelf zou het er ook niet op wagen. Onze bandenboer doet het ook niet... alleen bij onze tuitrekker.
Veel mensen realiseren niet dat de banden hét contact met de weg is. De typen banden kunnen de wegligging en grip maken óf kraken!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Als het morgen inderdaad droog blijft zoals de voorspellingen tot zover zijn, gaan we eindelijk dat witte monster hier in de garage zetten.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Vanmorgen richting Hilversum. Gezellig wat kunnen kletsen over verwachtingen e.d.
Eenmaal aangekomen, onder het genot van een kopje koffie, in het kantoortje de hele papierwinkel doorgenomen. Er moest voor vanalles en nog wat getekend worden.
Een paar leuke presentjes, zoals een VIP (Vehicle Identification Pasport) gekregen. Daarin staan foto's die bij de fabriek zijn gemaakt. Onze eigen auto in ieder stadium van bouwen. Beide een setje Kroymans-raceschoenen gekregen voor op 't circuit.
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden, hierbij het verhaal in beeld.
De schoentjes. Volgens mij dezelfde als ze bij MINI verkopen met een MINI-logo.
Het paspoort met daarin de gegevens en assemblage foto's
Tijd om de auto te "onthullen" (voor zover dat nog niet was gedaan) en uit te leggen.
Heeft even geduurd voordat alles duidelijk was. Ook al zou je verwachten dat het allemaal voor zichzelf spreekt. Toen was het eindelijk tijd om richting huis te vertekken.
Onderweg wat fotootjes geschoten. Wat een machine om te zien rijden. Mensen gingen bij het inhalen expres ultra langzaam rijden om het allemaal goed te kunnen zien. Je voelt je een visje in een kom.
Uiteraard thuis meteen de sleutels in beslag genomen om zelf even aan de tand te voelen (voor zover dat ging met de vochtige wegen, super voorzichtig dus) en meteen naar de Oesterdam gereden om wat 'mooie' foto's te schieten.
En uiteindelijk thuis, veilig in de garage gezet. Nog even wachten, kenteken erop en knallen maar!
Ondanks dat ik de Beek-meet in Den Haag heb moeten missen toch een erg leuke dag gehad.
Eenmaal aangekomen, onder het genot van een kopje koffie, in het kantoortje de hele papierwinkel doorgenomen. Er moest voor vanalles en nog wat getekend worden.
Een paar leuke presentjes, zoals een VIP (Vehicle Identification Pasport) gekregen. Daarin staan foto's die bij de fabriek zijn gemaakt. Onze eigen auto in ieder stadium van bouwen. Beide een setje Kroymans-raceschoenen gekregen voor op 't circuit.
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden, hierbij het verhaal in beeld.
De schoentjes. Volgens mij dezelfde als ze bij MINI verkopen met een MINI-logo.
Het paspoort met daarin de gegevens en assemblage foto's
Tijd om de auto te "onthullen" (voor zover dat nog niet was gedaan) en uit te leggen.
Heeft even geduurd voordat alles duidelijk was. Ook al zou je verwachten dat het allemaal voor zichzelf spreekt. Toen was het eindelijk tijd om richting huis te vertekken.
Onderweg wat fotootjes geschoten. Wat een machine om te zien rijden. Mensen gingen bij het inhalen expres ultra langzaam rijden om het allemaal goed te kunnen zien. Je voelt je een visje in een kom.
Uiteraard thuis meteen de sleutels in beslag genomen om zelf even aan de tand te voelen (voor zover dat ging met de vochtige wegen, super voorzichtig dus) en meteen naar de Oesterdam gereden om wat 'mooie' foto's te schieten.
En uiteindelijk thuis, veilig in de garage gezet. Nog even wachten, kenteken erop en knallen maar!
Ondanks dat ik de Beek-meet in Den Haag heb moeten missen toch een erg leuke dag gehad.
Onze sponsors