Retro versus Orgineel 500!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

23 jul 2008, 11:20

Walter_R schreef:
kstja0 schreef:heb afgelopen zaterdag een ritje gemaakt in de Abarth, tijdens de introductie. Nou die Abarth is echt niet verkeerd. Zeer hoog fun gehalte... en dat voor een redelijk lage prijs.
Als ik weleens in de 500 rij :rijden (als ik al toestemming krijg, tis net haar Baby) heb ik niet het idee dat ik knetter hard de bocht door kan, gevoelsmatig rem ik wat af. Dat heb ik dus niet als ik in een MINI Cooper S rij.

Het zwaartepunt en de hoogte/breedte verhouding maken die 500 gewoon een andere auto! IDD prijs is wel redelijk.
Verlagingssetje eronder en je kunt er wel hard mee de bocht om :mrgreen:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Rijswijk
Berichten: 876
Lid geworden op: 19 nov 2006, 12:03

23 jul 2008, 18:12

@Sepp

ik heb het wel over de Abarth versie. Dus vergelijk hem met prijs maar met de one.... Ook qua materiaal en kwaliteit ziet het erg goed uit.
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
Walter_R
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 130
Lid geworden op: 29 jun 2008, 16:32

23 jul 2008, 18:42

kstja0 schreef:@Sepp

ik heb het wel over de Abarth versie. Dus vergelijk hem met prijs maar met de one.... Ook qua materiaal en kwaliteit ziet het erg goed uit.
Helemaal mee eens, als je de afwerking binnen bijvoorbeeld bekijkt ziet er erg goed uit. Misschien is het ook omdat Fiat de 500 in Polen (in een Ford fabriek) maakt >). Kan het in ieder geval niet vergelijken met een Punto die ook hier in de straat staat. Ziet de 500 er beter uit qua materiaal afwerking..
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Oudbeijerland
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2009, 01:26

15 feb 2009, 22:07

Blijft toch wel leuk zo een fiatje 500 (nieuwe dan)

Ik heb hem voor me mini ook gehad, Ik was dan ook op de fiat 500 picnic.
Wat leuk zoveel fiatjes bij elkaar.

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”