Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

02 nov 2013, 09:50

Deze voldoet aan beide eisen :mrgreen:

Hij is blauw en het is een R53

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... op#p792827" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

03 nov 2013, 14:00

dank je Casper, ik wilde hem zelf ook al doorlinken. :lol: Ik heb een IndiBlue R53 te koop met facelift stuur en facelift Xenon lampen (die nogal gewild zijn). Mocht je interesse hebben dan kan je contact met me opnemen. :D

Link: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 81&t=32031" onclick="window.open(this.href);return false; en hier een linkje naar mn SYR: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... =3&t=31832" onclick="window.open(this.href);return false;
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Joep S.
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2013, 14:25

Re: Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

03 nov 2013, 20:21

Mushrop, ik heb hem inderdaad gezien. Mooie auto! Maar mijn voorkeur gaat uit naar een R53 met een lagere kilometerstand.

Mijn vrouw maakt het inderdaad helemaal niet uit wat voor Mini het wordt, een one vindt zij ook prima. Als hij maar rood of blauw is met een wit dakje... Gisteren door andere bezigheden geen tijd gehad om bij de desbetreffende handelaar langs te gaan, ik ga het deze week proberen.

Iedereen superbedankt voor het meedenken en de expertise! Jullie horen van mij als ik een Mini heb aangeschaft.
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5249
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

Re: Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

04 nov 2013, 09:48

Je kan hier opzoeken wat de opties waren :
Klik

Inlognaam: eu444444
Wachtwoord: minietk1
Afbeelding
Joep S.
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2013, 14:25

Re: Newbie vraag: 'oud stuur' in facelift model?

29 nov 2013, 20:33

Zo, het is er eindelijk van gekomen. Vandaag onze perfecte Mini aangeschaft:

Afbeelding

bouwjaar 2006, 88000 km, vol opties, volgens mij echt alles behalve leer en stoelverwarming. Dat komt mooi uit omdat we dat beide niet echt fijn vinden (koud in winter en heet als de zon er op heeft gestaan, daarnaast schuift het ook veel vind ik). Ik zal me tzt wel een keer wat uitgebreider voorstellen in een voorstel topic.

Terug naar “MINI-talk”