Hoe vaak zie je een Mini staan?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

Hoe vaak zie je een Mini staan?

07 dec 2005, 01:14

Ik rijd nu al een paar weken rond met een stapel NewMINIclub-flyers, maar ik zie zelden een Mini geparkeerd staan. Ik kom onderweg wel vaak Mini's tegen, maar geparkeerd zie ik ze zelden. Misschien is een Mini geen auto om stil te staan, maar om mee te rijden??? :mrgreen:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 dec 2005, 02:15

Ik heb ook flyers in mijn dashboardkastje en zie ze inderdaad zelden staan. Ik denk dat ik maar met opzet ga stoppen als ik een geparkeerde MINI zie :)

Intussen heb ik de verkoopcijfers op de homepage gezet, en volgens die cijfers rijden er nu toch al aardig wat MINI's rond.
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:49

07 dec 2005, 09:40

ik moet ook zeggen dat sinds ik een mini rijd, dat ik ze ook steeds vaker tegenkom. Vaak krijg je ook leuke reacties zoals seinen of zwaaien.
:mrgreen:
zal ook een aantal flyers in de auto leggen...
Racing Green
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Antwerpen
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:20

07 dec 2005, 10:09

Berthil schreef:Ik denk dat ik maar met opzet ga stoppen als ik een geparkeerde MINI zie :)
Deed je dat nog niet ? Toen ik nog ijverig flyerde voor onze club flyerde ik elke geparkeerde classic mini, en de rijdende gaf'k aan de stoplichten wel een flyer. Een enkele keer dierf het vrouwtje haar raam niet te openen maar die kreeg 'em dan onder de ruitewisser. Wat een freak was ik >)
BommelXP
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Odense, Denemarken
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 nov 2005, 21:11

07 dec 2005, 15:27

Bij mijn ouderlijk huis in een dorp nog wel rijdt precies dezelfde als ik heb :( (Liquid Yellow met zwart dak en spiegelst) daarom dus tijd voor striping. Maar zie ze inderdaad ook steeds vaker. Meestal wel lachen, maar toch zeker niet als het dezelde zijn, ben je meteen niet meer uniek. zal ook eens wat flyers gaan ronddelen :roll:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 dec 2005, 18:30

Vandaag toch een MCSc geflyerd :)
Ik zag ook nog een hele gore ONE staan als bedrijfsauto, die heb ik toch maar even overgeslagen (of mag dat niet?).
Gebruikersavatar
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: koewacht
Berichten: 784
Lid geworden op: 03 dec 2005, 22:55

07 dec 2005, 19:56

hoi,


Bij mij in de buurt zie je nog niet veel minis.
Alleen bij ons in het dorp heeft de dokter precies dezelfde als de mijne.
Wat ik wel merk, toevallig vanmiddag ook weer, is dat dus heel veel mensen in het dorp denken dat ik de dokter ben. Ik geloof dat er nog nooit zoveel dorpsgenoten naar me hebben gezwaaid.
Het is wel lachen hoor!
Dan zie je aan die mensen hun gezicht in het voorbijscheuren, He? was dat nou de dokter niet? :oops:
We wonen dicht bij belgie en tuffen dus ook veel richting antwerpen en daar zie je dus een stuk meer minis.

Groetjes Karin
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

07 dec 2005, 20:21

Altijd als ik een andere Mini zie rijden hoop ik dat het net zo'n Mini-fanaat is als ik, maar helaas meestal is het een blonde vrouw van begin 40 die het karretje voor haar verjaardag kado heeft gekregen en geen idee heeft waar wij ons allemaal zo druk over maken. Sorry dames onder de forummers. Jullie bedoel ik daar niet mee, maar jullie snappen waarschijnlijk ook wel wat ik bedoel... :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

07 dec 2005, 20:48

Sepp schreef:Altijd als ik een andere Mini zie rijden hoop ik dat het net zo'n Mini-fanaat is als ik, maar helaas meestal is het een blonde vrouw van begin 40 die het karretje voor haar verjaardag kado heeft gekregen en geen idee heeft waar wij ons allemaal zo druk over maken.
Dat gebeurd inderdaad vaak :)
Die ik vandaag heb geflyerd is er ook zo ??n. Toch maar gedaan.
Maar er rijd er ook een Cooper met dezelfde kleur zoals ik heb rond met een bestuurster waarop bovenstaande beschrijving past en die zwaait altijd!
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

08 dec 2005, 07:56

Sepp schreef:maar helaas meestal is het een blonde vrouw van begin 40 die het karretje voor haar verjaardag kado heeft gekregen en geen idee heeft waar wij ons allemaal zo druk over maken.
Yep, ken ik...alleen heb ik dan ervaring met 65+-ers (zeg maar de pensionados).... (voor meer info verwijs ik je graag naar Luv2xlr8 voor mijn meest recente blunder) :oops:

Maar om weer ff OT te gaan ( :mrgreen: ) we spotten ze geregeld in parkeergarages waar ze dan worden voorzien van een flyer :D

Helemaal mooi is als we ze kunnen aanspreken 8)

Sleefje (aka blunderbus)
Laatst gewijzigd door Yvon op 12 dec 2005, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

08 dec 2005, 08:05

Sleefje schreef:Yep, ken ik...alleen heb ik dan ervaring met 65+-ers (zeg maar de pensionados).... (voor meer info verwijs ik je graag naar LUV2XLR8 voor mijn meest recente blunder) :oops:
>) :mrgreen: :O

Maarre, weer ff on-topic...
Gebeurt mij dus ook regelmatig dat ik een Mini zie rijden,
en vaak dat daar een strak voor zich uit kijkende "kak" madam in zit...

Dan is het ff een tikkie terug en door rijden :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Racing Green
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Antwerpen
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:20

08 dec 2005, 12:39

Zulke "KAK-"madammekes kom je veel minder tegen in classic mini's, die voelen zich daar te goed voor. Da's het leuke eraan, het percentage aan terugzwaaiers is daardoor ook veel hoger want zij hebben meestal met het hart ?cht voor zo'n klein ding gekozen.

Maar ja topic ging erover dat je MINI's veel vaker ziet Rijden dan dat je ze geparkeerd ziet staan.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

08 dec 2005, 18:24

Achter een vrouwtje in een classic Mini zit meestal een handige vent die kan sleutelen (figuurlijk maar misschien ook letterlijk) :mrgreen:
Of nog erger, ze doet al het sleutelwerk zelf en wast haar handen niet goed voor ze gaat slapen :mrgreen:
(sorry, ik kon het niet laten)
Gebruikersavatar
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: koewacht
Berichten: 784
Lid geworden op: 03 dec 2005, 22:55

08 dec 2005, 20:22

Wij kwamen pas van het concert van simply red in antwepen(sportpaleis)En natuurlijk erg druk om daar weg te rijden,toen er van een ander parkeerterein een mini aankwam.
Wij speciaal op de mini gewacht zodat we er naast konden rijden,maar nee hoor! :evil:
Ik zwaaien als een onozelen voor ons raampje.maar een strakke blik vooruit,in die andere mini.Ik hou het er maar op dat we hollanders waren.
Ik ben toch ook zo'n een blond vrouwtje van binnen enkele jaren 40 maar ik geloof dat ik ook de enige bent die zit te zwaaien.
We hopen bij een mini meeting het anders mee te maken,maar dat zal vast. :p

Karin
Laatst gewijzigd door karretje op 14 dec 2005, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

09 dec 2005, 08:33

@ Karin:

Zeker weten :mrgreen:

:)) :)( :-))
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI-talk”