Aankoop advies gevraagd

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Henri
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Hoeksche Waard
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 okt 2013, 13:25

Aankoop advies gevraagd

27 okt 2013, 13:51

Ik ben op zoek naar een Mini. Het klinkt wellicht gek, maar ik heb geen specifieke voorkeur :s
De aanschaf zal afhangen van de inruil van mijn huidige, vreselijk incourante, auto...

Momenteel heb ik twee exemplaren op het oog die beiden gisteren op MP geplaatst zijn. Ik wil in ieder geval morgen direct naar Zwijndrecht rijden voor dit (1) blauwe exemplaar. Ik ben verliefd op de velgen :-))

In Oud Beijerland staat deze (2) blauwe. Hier ben ik eind vorige week al geweest voor een andere auto (die het niet gaat worden) maar de inruil was wel ok.

Beiden 2004 exemplaren en volgens mij zwaar vergelijkbaar qua opties? Ik lees dat de versnellingsbak een probleem kan zijn. Ik moet mij hier nog verder op inlezen, zal vast ergens op het forum staan.

En hoe zit het met distributieriemen? Bij hoeveel km bij de 1.6 16v motor?

Zijn er bijzonderheden te zien aan deze auto's? Ik heb in andere topics gezien dat jullie lijsten met opties kunnen herleiden uit de foto's, ik ben benieuwd wat jullie hier uit kunnen halen! :bier

Thanks alvast voor de hulp!!!
Ipsje
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 561
Lid geworden op: 30 okt 2012, 22:11

Re: Aankoop advies gevraagd

27 okt 2013, 13:56

Deze dan is van een forum lid, http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 81&t=32031" onclick="window.open(this.href);return false;.
Succes met zoeken
Afbeelding
Henri
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Hoeksche Waard
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 okt 2013, 13:25

Re: Aankoop advies gevraagd

27 okt 2013, 14:20

Thnx, heb nog inruil he? Zelf verkopen heb ik geen zin in deze keer.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Aankoop advies gevraagd

28 okt 2013, 12:18

Wat heb je in te ruilen dan? Die uit die link is van mij namelijk. Als je me een pm stuurt met wat je voor auto hebt (graag zo volledig mogelijk, kenteken, km stand etc), dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ipsje
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 561
Lid geworden op: 30 okt 2012, 22:11

Re: Aankoop advies gevraagd

28 okt 2013, 12:51

mushrop schreef:Wat heb je in te ruilen dan? Die uit die link is van mij namelijk. Als je me een pm stuurt met wat je voor auto hebt (graag zo volledig mogelijk, kenteken, km stand etc), dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen
:icon_top: :icon_top: goed bezig Rob
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Aankoop advies gevraagd

28 okt 2013, 12:52

Jij bedankt voor de tip hé!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”