Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

Van alles over de 1ste generatie MINI.
bajaboy
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 mei 2014, 15:42

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

12 mei 2014, 21:23

je moet uberhapt geluk hebben met een auto nieuw of oud .
als je een nieuwe ster(MB) koopt en na 3 maanden breekt de ketting word je ook niet vrolijk of na het plaatsen van een nieuwe motor je brand krijgt door een fout van de monteur welke allemaal wel netjes vervangen en gemaakt word door de dealer ,blij word je er niet van zeker niet al je een maandagmorgen auto hebt waar knopjes spontaan stuk gaan ,nee geluk moet je hebben.
hoe vaak verneem je niet dat mensen geen hol aan hun auto doen en er 10 jaar in rijden zonder bijzondere kosten.
nico320d
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jul 2013, 12:40

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

13 mei 2014, 13:03

De kogel is door de kerk, t is doorgegaan.
Vanmiddag aan het einde Vd middag ophalen!
Voel mij net een klein kind die een nieuwe fiets krijgt haha, terwijl de auto eigenlijk voor de vrouw is...
bajaboy
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 mei 2014, 15:42

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

13 mei 2014, 13:13

Haha gefeliciteerd Nico maar het valt me toch op hoor (ja ik ben ook nieuwe mooi excuus ) dat de mannen allemaal een mini aanschaffen voor hun meissie maar er stiekum misschien blijer mee zijn hahahah.
ach man zo homo wagen koop je toch niet?? jaja onder tussen willen ze er allemaal in rijden hahha nogmaals gefeliciteerd nico en veel veilig en vooral zorgeloze kilometers .
nico320d
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jul 2013, 12:40

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

14 mei 2014, 10:18

Dit is hem geworden!

Afbeelding

Rijdt super. Soms een klein schokje met optrekken, dus denk dat hij even een beurtje moet hebben incl. bougiekabels en bobine.
Daarna nog eens een paar mooie donkere velgen er onder, dan is ie eerst wel af!
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

14 mei 2014, 10:37

Mooi ding, gefeliciteerd! 8)
nico320d schreef:dan is ie eerst wel af!

Yeah right, daar ga je vast nog op terugkomen! :mrgreen:

Have fun!
robke
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Prov. Groningen / zuid-oost
Berichten: 70
Lid geworden op: 12 mei 2014, 22:36

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

15 mei 2014, 16:15

mooie kleur :icon_top: en S uitvoering :icon_top:

zijn beide lot genoten lees ik...............auto voor de vrouw die eigenlijk beter bij de man past :))

greetz Robke
Wim Cooper
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Houten
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2014, 23:34

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

26 jun 2014, 22:06

Mooi karretje
Marcel1973
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nuland
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 sep 2013, 21:04

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

27 jun 2014, 20:52

Fraai exemplaar!
En dat schokje bij optrekken met ca 3.000 tpm komt, dan is dat volstrekt normaal...
Mini Cooper S | R53
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

30 jun 2014, 14:59

normaal? ik heb er een hoop gehad maar dat deden ze bij mij niet.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Marcel1973
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nuland
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 sep 2013, 21:04

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

30 jun 2014, 19:40

mushrop schreef:normaal? ik heb er een hoop gehad maar dat deden ze bij mij niet.
Vond het ook wel raar maar HIER maakte ik uit op dat het wel vaker voorkwam. Nu moet ik zeggen dat het op zich wel meevalt bij me hoor. Of is er hier sprake van een gevalletje miscommunicatie
Mini Cooper S | R53
nico320d
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jul 2013, 12:40

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

03 jul 2014, 12:57

Het schokje is vrijwel weg met het plaatsen van een Detroit bpv! Is een heel leuk autootje geworden zo :)
Ondertussen de airco condensor nog vervangen (wat een klerewerk), maar hij is nu weer heerlijk koud!
Verder ondertussen een andere deurvanger gekocht, die moet d'r nog even op. Laatste projectje wordt een nieuw deurslot, dan is de hele auto weer pico bello ;-)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

04 jul 2014, 20:50

Marcel1973 schreef:
mushrop schreef:normaal? ik heb er een hoop gehad maar dat deden ze bij mij niet.
Vond het ook wel raar maar HIER maakte ik uit op dat het wel vaker voorkwam. Nu moet ik zeggen dat het op zich wel meevalt bij me hoor. Of is er hier sprake van een gevalletje miscommunicatie
Dat het vaker voor komt wil niet zeggen dat goed of normaal is. Daarbij gaat het verhaal waar je aan refereert over een 2e generatie MINI, en niet over een 1e generatie MINI. En daar zit nogal een verschil in.

Het probleem zit 'm vaak in de bypass klep, zoals ook blijkt in dit geval.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Marcel1973
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Nuland
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 sep 2013, 21:04

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

04 jul 2014, 22:31

Helder, vond het zelf in eerste instantie ook niet echt normaal, vandaar al m'n drie puntjes erachter.
Maar Boris_brznjef gaf de tip dat het bij de R53 van de bpv kwam. En dat blijkt nu ook de oplossing hierboven. Las op de website van Detroit dat zij de bpv voor de modellen 2002-2006 hebben aangepast om het tikje (jo-jo) bij de 3.000tpm te voorkomen.

Als ie voor een beurtje naar Box-Inc gaat, zal ik het eens aankaarten.

Thnx iig voor je uitleg (en scherpte) mushrop!
Mini Cooper S | R53
nico320d
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jul 2013, 12:40

Re: Wie trekt mij over de streep? (of juist niet....)

05 jul 2014, 22:55

Met de deurvanger helaas niet goed gegaan :( er zijn blijkbaar twee modellen, en ik heb natuurlijk net de verkeerde... En een deurvanger van een mini van na 2002 in een 2002 zetten past dus nie :p

Terug naar “MINI-talk”