Wie kent deze garage

Van alles over de 1ste generatie MINI.
mik
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Landgraaf
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 mei 2007, 19:15

Wie kent deze garage

26 mei 2007, 20:17

Op marktplaats kwam onderstaande advertenties tegen. Beide auto's staan bij een garage in Kaatsheuvel. Aangezien dat voor mij niet naast de deur ligt (en ik hier vaker posts lees van mensen, naar mijn idee, zo ongeveer alle mini's die te koop staan hebben gezien) wilde ik jullie vragen of jullie deze auto's kennen. Wellicht woont een van jullie in de buurt van de garage, komt daar regelmatig en heeft (in het beste geval) deze auto's in het echt gezien.
Ik zou het namelijk jammer vinden als ik ruim 100 kilometer ga rijden voor een auto die het niet waard is. Daarbij komt ook nog eens dat ik een groentje ben in mini-land en jullie er allemaal veel meer verstand van hebben.

Ik vind beide auto's wel gaaf, maar mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Pepper (grijze)
Ook snap ik dat een cooper of een S veel "toffer" zijn, maar financieel gezien kom ik op dit moment toch echt uit op een ONE.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

26 mei 2007, 20:44

Ik ken het bedrijf ook via marktplaats en heb in mijn zoektocht het bedrijf ongeveer vier maanden in de gaten gehouden. Hij heeft altijd (naar mijn idee) geïmporteerde auto's staan en heel vaak MINI one's. Het lijkt me meer een handelaar dan echt een garagebedrijf.

Aangezien de auto redelijk goed geprijsd zijn, vaak met veel opties, ben ik erg benieuwd waar de auto's vandaan komen. Met name de Coopertjes zijn in no time altijd verkocht geweest.

Succes met je zoektocht.

gr. marss
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vught
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 jan 2007, 22:59

27 mei 2007, 10:14

Staat een mooi bod op van 1.000.000 +...op die zwarte hahaha. Dat zal wel een foutje zijn.

Het bedrijf ken ik niet, maar als het een handelaar is, of een onbekend garage bedrijf voor je, raad ik altijd aan on een DEKRA keuring te laten doen (of een ANWB keuring), dat rijd wel zo prettig als je weet dat je een fatsoenlijke keuring hebt gedaan.

Persoonlijk vindt ik de zwarte heel mooi, met de witte spiegelkappen en witte velgen!
Succes in iedergeval!
Surreality Just Got Funky!
Daantje
Be Mini
Be Mini
Locatie: Arnhem
Berichten: 449
Lid geworden op: 26 feb 2007, 21:06

27 mei 2007, 12:17

Hoi,

. De jongen die ze verkoopt heet Milo en het is idd meer een handelaar dan een autobedrijf. Hij haalt de Mini's uit Duitsland en voert darna in.
Meestal staan ze er max. een week en dan zijn ze verkocht. Toen ik er 3 maanden geleden was had hij er een stuk of 3 staan. Meestal voorzien van vele opties en ze worden netjes gepoetst voor aflevering.



Groeten Daan

ps. sterker nog, kans is groot dat ik er langsga als de verzekering heeft betaald
Gebruikersavatar
marcelm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Schiedam
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 mei 2007, 23:18

15 jun 2007, 21:45

op zoek naar een MINI voor mijn vrouw ben ik ook langs deze jongen geweest. De auto waar wij voor gingen was net verkocht, dus toen maar een proefrit gemaakt in een blauwe ONE. De auto's die hij had staan zagen er netjes uit en komen inderdaad allemaal uit Duitsland. Netjes met de boekejs erbij etc. Ook scherp geprijsd. Hij maakt hem ook helemaal naar je zin: andere wielen, spiegelkappen, bonnet stripes,, kan allemaal meegenomen worden in de onderhandelingen. De blauwe is het niet geworden want deze was niet toch niet helemaal. We wilden toch liever een zilvergijze cooper, en dit was de eerste garage waar we gingen kijken. Uiteindelijk heb ik er zelf een uit Duitsland gehaald, net over de grens bij de dealer. Voordeel van kopen in duitsland is veel keus, uitstekende staat van onderhoud en prijstechnisch erg interessant. Dealers zijn daar ook verplicht om te melden als een auto schade heeft gehad en hier staan hoge boetes op als ze dit niet doen. Daarbij is de voertuigdocumentatie veel uitgebreider: alle voorgaande eigenaren worden vermeld met naam en geboortedatum. Weet je gelijk of hij echt van oud vrouwtje geweest is ;-).

Maar goed, op zich maakte hij en zijn auto's een goede indruk. Als hij de juiste uitvoering had gehad dan hadden we hem daar misschien wel gekocht.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

17 jun 2007, 19:17

Beide auto's staan inmiddels op "verkocht ".



NB Voor de zoekfunctie van het forum slim om de naam erbij te zetten : Autobedrijf M. Klijn te Kaatsheuvel.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hulst
Berichten: 357
Lid geworden op: 29 apr 2007, 18:27

28 jul 2007, 21:58

Hoi,

Ben vandaag bij M. Klijn in Kaatsheuvel geweest om naar een Cooper S Works te kijken. Zeer mooie verzameling Mini's en in zeer nette staat en goed geprijsd. Heeft op mij een zeer goede indruk gemaakt.

Frank Adegeest
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

29 jul 2007, 12:11

Die works is vet!!! ff een linkje voor degene die niet weten welke het is (deze bedoel je toch?) MINI JCW. Very nice ride!!

marss
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hulst
Berichten: 357
Lid geworden op: 29 apr 2007, 18:27

29 jul 2007, 14:36

Mars,

Dat is hem inderdaad. Echt een keurige auto en rijdt als een raket. Ongelooflijk!!!!! Alle originele papieren zitten erbij. Als nieuw!!!! Ik zou hem graag hebben maar dan moet ik eerst mijn eigen Mini kwijt. Dat doet toch een beetje pijn in de geldbuidel want dan zou ik gigantisch veel moeten afschrijven. Ik kan beter nog even wachten, maar het kriebelt wel.

Frank
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

29 jul 2007, 18:26

@ Frank, voor dat geld is deze MINI ook nog niet snel verkocht. Hij heeft 'um ook al een tijdje staan (houdt 'um al een tijdje in de gaten) en is inmiddels qua prijs al iets gezakt (oorspronkelijk stond ie voor boven de 25 duizend, geloof ik) Wat ik al zei, erg vette bak, maar echt een enorme sloot met geld.

marss
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

29 jul 2007, 18:30

psies.. voor dat geld is de mijne ook wel te koop :D

:lol: zo special vind ik hem niet..
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

29 jul 2007, 19:21

vind de kleur van de velgen niet echt sprekend. De rest ook niet eigenlijk voor een echte works. Zo'n bakkie moet een eyecatcher zijn :D
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hulst
Berichten: 357
Lid geworden op: 29 apr 2007, 18:27

29 jul 2007, 20:05

Je kunt er andere velgen onder krijgen. Klijn is heel flexibel. Heeft heeft aardig wat setjes S-Spoke imitatie velgen liggen. Lijken er sprekend op en zin wel 215. Geen run-flat overigens.

Frank
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

29 jul 2007, 20:10

maar dan nog is de prijs te hoog! nogmaals.. voor dat geld mag je de mijne nu opkomen halen ;)

Coen
MartinCooper
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:56

11 sep 2007, 14:48

Zag deze "handelaar" ook op MP staan maar hij heeft wel nette auto's staan. Is dus wel de moeite om een keer een kijkje te gaan nemen als ik jullie reacties zo lees.

Kan je er gewoon langs gaan of moet er even een afspraak gemaakt worden dat jullie weten...

Terug naar “MINI-talk”