28 Juni: Foto-meeting in regio van Apeldoorn...

patrick1976
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jun 2008, 10:52

25 jun 2009, 20:38

Wellicht een idee om dit topic in meetings 2009 te verplaatsen?
Kunnen we nog wat extra modellen werven! Hoe meer zielen, etc...
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Leuvenheim
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 jun 2009, 21:57

25 jun 2009, 22:49

Wou een ritverslag plaatsen van dit event (ben virend van Berry) maar het forum werkt niet echt mee, zelfs nadat ik alle voorbeeld foto's eruit heb gehaald blijft die zeuren over 'nieuwe leden kunnen geen links plaatsen ivm blablablablaaaaa' :?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

26 jun 2009, 10:55

hopen dat het droog is :roll:
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 2485
Lid geworden op: 24 sep 2007, 09:58

26 jun 2009, 14:03

misschien toch wel komen :mrgreen:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

Re: 28 Juni; Foto-meeting in regio van Apeldoorn...

26 jun 2009, 16:26

Ik heb 't lijstje weer aangepast na de laatste berichten:

- Berry M (Uiteraard met camera...)
- nepnerd
- BRG
- Senna Da Silva
- The blue lobster
- MaVaEe
- Speedy
- Coen
- Roald
- Hanskramer
- dix67
- Henne
- Robert
- patrick1976
- ducks
--------------- +
15 MINI's


- Dennis Ellens (maakt wel erg mooie foto's)
- Marcel174 (Is op zoek naar een MINI)
- Maike (Medewerkster Elsevier)
----------------- +
3 personen zonder MINI.


- Robert
- The_menace
- Paulsuus
- Wok
- denizg
----------------- +
5 MINI's onder voorbehoud.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

26 jun 2009, 19:03

Hoi guys,

Zondag de echte plaatjes, nu alvast even een voorbeeldje.

Tot zondag.

Afbeelding
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Marcel174
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jun 2009, 20:09

26 jun 2009, 20:50

Ik hoop dat ik er bij kan zijn.
Moet nl roeien om 12.00, 14.30 en 16.30uur.

Aangezien het om 14.00uur begint hoop ik nog even tijd te vinden om op en neer te fietsen en te zien of jullie er nog zijn tussen 15.00 en16.00uur.

Had graag even de pre facelift en de facelift willen vergelijken en wat meer info over de bak willen hebben.
Ik begin nl een beetje te twijfelen over een pre facelift en dat zou betekenen dat ik nog even verder moet sparen. En ik wil zo graag..
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

27 jun 2009, 07:02

Marcel174 schreef:Ik hoop dat ik er bij kan zijn.
Moet nl roeien om 12.00, 14.30 en 16.30uur.

Aangezien het om 14.00uur begint hoop ik nog even tijd te vinden om op en neer te fietsen en te zien of jullie er nog zijn tussen 15.00 en16.00uur.

Had graag even de pre facelift en de facelift willen vergelijken en wat meer info over de bak willen hebben.
Ik begin nl een beetje te twijfelen over een pre facelift en dat zou betekenen dat ik nog even verder moet sparen. En ik wil zo graag..
Er zijn genoeg pre-facelift MINI's die geen problemen met hun versnellingsbak hebben. Ik rij er zelf ook in en tot op heden geen problemen. Misschien zien we je zondag nog....
Ik wens je veel plezier met de drakenboot race. Moet ik toch eens naar toe, volgend jaar denk ik.

Net uit de nachtdienst, nu ff slapen en over een paar uurtjes de MINI alvast wassen voor morgen. Tot morgen.
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

27 jun 2009, 10:59

Ik heb mezelf aan het begin van deze week al uitgeleefd met de poetsmachine, dus ik hoef 'm nu alleen nog maar te wassen... 8)
Marcel174 schreef:Had graag even de pre facelift en de facelift willen vergelijken en wat meer info over de bak willen hebben.
Ik wil proberen om alle verschillen tussen deze modellen op foto vast te leggen, dit omdat er een hoop mensen zijn die niet bekent zijn met alle verschillen. Bij de bekende versnellingbakkwaal heb ik regelmatig het idee dat het erg aan het gebruik/misbruik van de auto ligt...
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Coen
Be Mini
Be Mini
Locatie: Overijssel
Berichten: 649
Lid geworden op: 04 jan 2007, 21:19

27 jun 2009, 14:29

nepnerd schreef: Er zijn genoeg pre-facelift MINI's die geen problemen met hun versnellingsbak hebben. Ik rij er zelf ook in en tot op heden geen problemen. Misschien zien we je zondag nog....
Dat komt omdat de S een andere bak heeft die daar geen last van heeft :) Bij de pre facelift One en Cooper geldt dat verhaal wel weer.
Berry M schreef: - Robert
- The_menace
- Paulsuus
- Wok
- denizg
----------------- +
5 MINI's onder voorbehoud.
Coendek is van het lijstje af :) Ik zou de mijne niet meer bijhouden, dat wekt enige verwarring :)
WoK schreef:misschien toch wel komen :mrgreen:
Gewoon doen, wil die Mini wel eens zien! :D
denizg schreef:Ik kom ook wellicht. Zet me maar neer OVB
8)
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Dennis
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Leuvenheim
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 jun 2009, 21:57

27 jun 2009, 18:51

Berry kwam tijdje geleden naar mij toe met de vraag of ik leuke locaties wist in de regio Apeldoorn, aangezien ik daar in de buurt woon en werk.

'Tuurlijk weet ik leuke locaties, maar alleen als ik mee mag' zei ik tegen Berry :D

Zoals eerder vermeld gaan we starten bij de Mac in Apeldoorn waar we op elkaar wachten, ver vanaf de A1 en de A50 kun je de Mac al zien liggen aan de hand van de mooie welbekende lichtmast, voor de 'leken' onder ons, je moet afslag Apeldoorn zuid hebben, dan rij je er al zowat tegenaan.

Als we allemaal 'uitgebept' zijn (wat lastig wordt voor berry :P), was ik van plan om binnendoor (via Beekbergen) richting Lieren te gaan, hier heb je de VSM liggen, de laatste keer dat ik er langs kwam stond er een mooie slagboom voor, maar we kunnen er altijd even een kijkje nemen en eventueel op de parkeerplaats van de VSM foto's maken naast het oude stationsgebouw.

Ik had het vermoeden dat het het allerleukste was om zo min mogelijk de 'echte' 80-wegen op te gaan, met andere woorden zo veel mogelijk binnendoor slingeren.

Mocht het nou echt niks worden bij de VSM, daarna had ik in de planning staan om weer (via een andere weg) terug te gaan naar Beekbergen, en dan rij je door een mooi glooiend landschap 8)

Afbeelding

Deze omgeving maken ze vaak zat foto's van auto's, laatst waren ze er nog van autoweek om foto's te maken en door deze omgeving rijden er vaak zat routes van toertochten.

Volgens mij kwam er in dit topic nog iemand met het idee van een kasteel, ik weet alleen niet helemaal waar die ligt maar dat zou ook hier in de buurt liggen.

Vanaf Beekbergen was ik van plan om via de Arnhemsestraat richting de A50 te gaan en vlak voor de A50 de oude-arnhemsestraat te pakken om zo, via de woeste hoeve, dwars door het bos binnendoor naar Loenen te gaan. Deze route loopt dwars door het bos (en staat ook heel erg bekend om de wilde zwijnen die je er 's nachts veel tegen komt, die zie je ook duidelijk aan de omgeploegde bermen) en heeft een aantal parkeerplaatsen midden in het bos waar we zouden kunnen stoppen.

Vanaf Loenen rijden we via de normale weg naar Dieren, omdat er helaas geen andere weg is ivm de veluwe, als reserve locatie wil ik nog altijd de Gelderse Toren bij Leuvenheim / Spankeren nemen. Deze heeft een oprijlaan van een x-aantal meter met bomen langszij en mooi gemaaid gras, en het zou natuurlijk gaaf zijn om daar alle mini's schuin over de weg te plaatsen en er dan foto's bij te nemen. Mochten we bij de toren zelf foto's willen nemen zullen we denk ik toestemming moeten vragen.

*de oprijlaan*
Afbeelding

*de toren zelf*
Afbeelding

vanaf Dieren zullen we binnendoor (via ellecom) richting de zandwinning in de Steeg gaan, dit zal vast het punt zijn waar de meeste leden naar uit kijken :D Vorig jaar zijn Berry en ik er al eens geweest met de crossfire, en dat heeft een hoop stof tot nadenken doen opwaaien >) De weg erheen al is moor rustig en net nieuw geasfalteerd

*de weg erheen*
Afbeelding

Afbeelding

*oude foto*
Afbeelding

ik heb zo het vermoeden dat we er wel een beetje rustig aan moeten doen, en niet de waaghalzen moeten gaan uithangen. Dit is namelijk nog één van de enige zandwinningen hier in de buurt waar nog geen hek voor staat en dat zou ik graag zo willen houden om herhaling van dit event mogelijk te maken.

Mochten we nog tijd hebben, kunnen we vanaf de Steeg zo de postbank opdraaien, dit bestaat uit hele mooie beklimmingen, haarspeld bochten (waarvan je er één echt niet moet onderschatten want dat heb ik al eens bijna een paar keer gedaan waardoor ik al eens eens bijna een honderd meter naar benenden zou storten :shock: )

Afbeelding

Daarna staat in de planning om wat te gaan eten.

Berry komt zondag vroeg bij mij, en dan gaan we de route eens achterstevoren rijden om uit te komen bij de Mac, dus ik zou zeggen, voor de mensen die komen, tot morgen!
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

27 jun 2009, 19:12

Mooie en uitgebreide routeuitleg, Dennis! Dat hadden we misschien eerder moeten doen...
Dennis schreef:Berry komt zondag vroeg bij mij, en dan gaan we de route eens achterstevoren rijden om uit te komen bij de Mac
Ja, dan kan ik die keurig gewassen en gepoetste MINI tenminste weer smerig maken! :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

27 jun 2009, 19:19

Ha vrienden, TBL is weer terug uit het zonnige zuiden. 8)

Wat een aanmeldingen, en wat ziet de tocht er geweldig uit. :shock:
Complimenten Berry en Dennis.
(shakeit)

De MINI ziet er niet uit na 1300 km veel noodweer gisteren, morgen maar eerst ff in bad stoppen. :D

Dus tot morgen.. :yeah


Heb al een oefen-shoot serie gedaan in het zuiden. :wink:

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

27 jun 2009, 19:29

die van mij staat na de aanslag vandaag van muggen, vliegen en andere enge beesten, weer te glimmen op de oprit. :zon
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Coen
Be Mini
Be Mini
Locatie: Overijssel
Berichten: 649
Lid geworden op: 04 jan 2007, 21:19

27 jun 2009, 20:18

hanskramer schreef:die van mij staat na de aanslag vandaag van muggen, vliegen en andere enge beesten, weer te glimmen op de oprit. :zon
Voor of nadat je bij de Albert Heijn was geweest? ;)

Ik zag 'm daar vandaag staan! Je hebt de nieuwe velgen er nog niet onder. De velgen die er nu onder zitten maken 'm juist heel mooi. Prachtige Mini die vast goed op de foto's uitkomt :D
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie

Terug naar “Events 2009”