Nieuwjaarsmeeting Nijkerk 11 januari 2009

Lil'nas
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Wolvega
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 nov 2008, 12:44

Nieuwjaarsmeeting Nijkerk 11 januari 2009

27 nov 2008, 19:53

Weer geen eigen meeting maar gevonden op een ander forum. Ik ga niet heen.. maar voor de liefhebbers.

Zoals elk jaar organiseren wij van FCT een nieuwjaarsmeeting om 2009 tegen die tijd goed te beginnen. Laatste x deden wij dit in samenwerking met meerdere clubs en gaven onze meeting de naam “ United Clubs nieuwjaarsmeeting “ en dat is ons zeer goed bevallen dus hebben we besloten dat begin 2009 weer te doen . Om er alvast lekker vroeg bij de zijn , posten we nu alvast de flyer. Komend jaar doen wij dit in samen werking met :

TEAM – FCT / STREETGASM / CARPLACE TUNING TEAM / STREET – ILLUSIONS / CIVIC CLUB HOLLAND

De United Clubs Nieuwjaarsmeeting zal plaats vinden op 11 januari 2009 bij Fullcartuning in Nijkerk. De meeting zal beginnen om 11 : 00 en eindigen om 16 : 00 met om 15 : 00 de prijsuitreiking van de verschillende contests. Tevens zal de prijsuitreiking plaats vinden op het terrein voor FCT , dus wil je erbij zijn zorg dat je er rond 15:00 bent.

Uiteraard is Fullcartuning de hele dag geopend , gepaard met mooie speciale kortingen. De Audio zaak MCA ( Multi Car Audio ) die naast FCT zit , zal ook de hele dag geopend zijn.

Als activiteiten hebben wij die dag voor onze audio geïnteresseerde een DB tests / contests , waar ook bekers worden uitgereikt , welke bekers en klasses er zijn zullen zijn laat ik later nog weten. Natuurlijk zijn er nog meer bekers te winnen en dat zal gaan om de TOP 3 best of show , Best of Engine , Best off Paint.

Ook aanwezig is de Stickerfactory , die ter plekke , stickers op wens kan maken. Uiteraard mag een snackcar niet ontbreken aan de dag , dus deze zal ook aanwezig zijn met de nodige snacks en drankjes. Er zal ook zit gelegenheid zijn voor mensen die daar behoefte aan hebben of die even rustig hun snack willen eten. Vorig jaar hadden we terras verwarming aanwezig in de koude januari maand , en dat zal volgende x weer zijn ( o.v.b ).

Verder willen wij alvast iedereen vragen om niet te racen of te sprinten in de buurt van het FCT terrein. Wij hebben hier nog nooit last van gehad , tot het 5 jarige bestaan in AUG. Daar zijn klachten over binnen gekomen. Wij doen deze meetings al jaren en er zijn genoeg mensen die het altijd leuke meetings vinden en wij zouden het jammer vinden als wij dit binnenkort niet meer kunnen doen door een paar die het verpesten door te sprinten. Onze dank zou groot zijn als iedereen dit kan respecteren.

Er zal ook CREW lopen die aangeeft waar je je auto kan parkeren, probeer hier naar te luisten , en ga niet je eigen gang . Als je me al je clubleden bij elkaar wil staan , kom dan met zijn alle te gelijk aan. IVM drukte proberen we alles zo snel en zo goed en zo efficiënt mogelijk neer te zetten dus als leden later komen is het misschien niet mogelijk dat ze bij hun club staan. Wil je ook een goede plek in de buurt van FCT kom dan vroeg , rond 11:00 – 11:30. Als je om half 3 pas komt verwacht dan niet dat je vooraan kan staan.

Ook kunnen we meedelen dat Eg-Squad en ILOVEMYEK.com aanwezig zullen zijn. En waarschijnlijk zullen net als afgelopen jaren de delsolclub , midlands en de Volvo club aanwezig zijn. En natuurlijk nog meerdere clubs.

Als er nog andere activiteiten komen , zullen wij dit laten weten.

Onze meeting is voor alle clubs en alle merken / types !!! entree is gratis en mag en kan zoveel mensen meenemen als je wilt. Aanmelden is niet nodig !!

Als je een paar foto s wil zien van de United clubs nieuwjaarsmeeting 2008 kan je kijken op http://www.cardomain.com/ride/2787641/7

We houden jullie op de hoogte van eventuele updates. En verder hopen we iedereen 11 januari te zien bij FCT in nijkerk.

Mvg

Michel beekman , Team – FCT . nl

p.s : voor vragen of opmerkingen kan je mailen naar [email protected]

Afbeelding
nikky cooper
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Made
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 nov 2008, 13:06

01 jan 2009, 19:46

zijn er mensen die hier heen gaan??

gr nikky
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Hoorn
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 dec 2006, 11:29

01 jan 2009, 20:18

Lijkt me eerlijk gezegd niet, ook niet voor mini's als ik zo kijk... alleen maar vieze civic's.... bah :''O
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

02 jan 2009, 17:20

nikky cooper schreef:zijn er mensen die hier heen gaan??

gr nikky
Gaat hem niet worden.
Te hoog The Fast and The Furious gehalte.
Ga persoonlijk veel liever naar een Mini-meeting. :D
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

02 jan 2009, 23:13

IN 2007 ben ik daar toch eens gaan kijken. Inderdaad een hoog Civic-gehalte, hoewel er stonden
hele nette auto's bij en de sfeer was gezellig. :)

De buurman is multicaraudio.com. (Rein kent hem ook dacht ik)
Daar heb ik toen mijn DVD speler gekocht en in laten bouwen.
Een uitstekende ervaring.(shakeit)

Dus wie weet ga ik wel even buurten voor wat uitbreiding voor de audio. :wink:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Born2Drive
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Hoe dichter bij Dordt ...
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 sep 2006, 15:42

03 jan 2009, 11:05

the blue lobster schreef:Dus wie weet ga ik wel even buurten voor wat uitbreiding voor de audio. :wink:
Kunnen we dan binnenkort bowlen in de TBL :mrgreen:

Terug naar “Events 2009”