Weet iemand of dit Porsche velgen zijn, of namaak?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Gecooperd
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 nov 2009, 21:27

11 jan 2011, 21:34

Ja heefi idd iets :)
Twas gewaagd, maar geslaagd (in mijn ogen :D )
Lowman
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Eindhout laakdal
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 aug 2012, 01:18

25 okt 2012, 16:55

coendek schreef:17x7J voor
17x8.5J achter
8.5J achteraan? plus een adapter van minstens 1.5 cm dan zouden die toch vele verder moeten uitsteken achteraan?
Living the low MINI life is the best their is!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

25 okt 2012, 17:17

ligt aan de ET-waarde, en Porsche wielen hebben meestal vrij hoge ET-waardes waardoor je gerust een dikke adaptor kunt plaatsen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Maichel
Be Mini
Be Mini
Locatie: Dordrecht
Berichten: 615
Lid geworden op: 16 okt 2011, 15:06

25 okt 2012, 20:16

Porsche velgen hebben een hele hoge ET inderdaad.
Standaard ET is rond de 60 of 65 als ik het goed heb.
Daarom zie je ze ook zoveel onder golfjes e.d.

Moet eerlijk zeggen dat ik dit echt smerig lelijke wielen vindt.
Wat ik nooit heb begrepen is dat de spaken niet in de juiste afrol richting staan.
ik bedoel de auto waar ze onder zitten is geen koopje....althans voor velen niet.
Hoe veel moeite is het dan om velgen te maken die aan beide zijdes in de juiste afrol richting staan.

Ik weet het ben een zeikerd, zelfde met velgen die een 5 steek design hebben waar een 4 steek in zit....geen porum.

Terug naar “Kletshoek”