Meld je aan en
parkeer hier je
EIGEN MINI
.
Home  |  Forum  |  Nieuws  |  MINI Parking  |  Locatiekaart  |  Gallery  |  DIY  |  Contact  |  Sponsors
Forum Registreren  | Jouw berichten  | Help  |   Inloggen

Mini Cooper S bwjr 2003 kleur zwart Verkocht Slotie

Je (particuliere) MINI te koop aanbieden doe je hier (uitsluitend actieve forumleden)

Mini Cooper S bwjr 2003 kleur zwart Verkocht Slotie

Berichtdoor Erwin CS » wo nov 22, 2017 20:43

Te Koop

Mini Cooper S bwjr 2003 kleur zwart met witte dak en chekered flag uitvoering( spiegelkappen en deurgrepen binnenspiegel stuur). km stand +/- 225.000 km(word mee gereden). Navigatie, leren bekleding, Airco, Centrale deurvergrendeling, cd/radio 18 inch BBS velgen, sportuitlaat (standaard uitlaat aanwezig) rondom verlaagd onderstel enz. Altijd netjes onderhouden en onderhoud boekjes aanwezig. Ik zoek naar een Mini Cooper S Clubman of Mini Cooper S R56 dus inruil met bijbetaling van mijn kant is mogelijk

Vraagprijs 4750,-

als je interesse heb kan je me contacten per email erwin.lemmers@hetnet.nl of 0651867126 of via PB

voor foto's zie https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/min ... ousPage=lr

Gr. Erwin
Respect 2 All :-))

Erwin CS

Re: Mini Cooper S bwjr 2003 kleur zwart Verkocht Slotie

Berichtdoor Erwin CS » vr nov 24, 2017 17:10

Slotje Verkocht :icon_top:
Respect 2 All :-))

Erwin CS

Keer terug naar Te koop aangeboden: MINI particulier