Motor on Coentje!!!

Als NewMINIclub zijn we er ook om steun te geven aan nabestaanden en andersinds getroffenen van mede-NewMINIclubbers en hun familie.
valentijn
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Nederweert
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 apr 2007, 22:42

31 aug 2007, 22:49

Wij wensen familie en vrienden van Coen héél véél terke met dit zeer grote verlies!!

Frank en Angel
mijn mini is maxi
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Almere
Berichten: 284
Lid geworden op: 21 mei 2006, 16:31

31 aug 2007, 22:54

Oh man... Dit is heel triest nieuws...
Ik heb Coen nooit ontmoet, maar ik heb natuurlijk veel van zijn topics en berichten gelezen... Het is duidelijk dat hij hier heel geliefd was, en is daarom een nog grotere verlies...
Hierbij wil ik graag de familie van Coen condoleren.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Matt
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

31 aug 2007, 23:16

Beste Coen!

Ik heb je slecht één keer mogen begroeten in het echt....
Op het forum was jij echt iemand van de harde kern, een van de steunpilaren die het forum overeind hielden.
Ik hoop dat het je goed gaat daarboven en dat je er vrede mee hebt na zo'n lange ziekweg.

Coen, rust zacht en tot ziens!

Alle nabestaanden, sterkte!!

Henk
Laatst gewijzigd door henkietenk op 06 dec 2009, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

31 aug 2007, 23:43

Coen, kerel,

Wat zal ik jouw eigenwijze persoonlijkheid missen zeg. Zei de een groen, dan deed jij liever geel. Vreemd genoeg ging dat voor jou en mij wel goed samen.
Al vanaf het begin dat ik je leerde kennen wist ik dat je je hart op een goede plek had zitten. Ik kon ontzettend goed met je praten, uren achtereenvolgend aan de telefoon zitten zonder een enkele onderbreking! Het ging van onderwerp naar onderwerp en uiteindelijk eigenlijk helemaal nergens over, maar wat was dat altijd weer gezellig zeg!

Zondag 22 Oktober 2006, wat staat die dag me ook nog verschrikkelijk goed bij. Beide geen MINI meer (wachtend op onze R56 bolides), dus een MINI Cabrio kunnen regelen om die dag mee te mogen rijden. Een PW Cooper Cabrio als ik het me goed kan herinneren. Man, man, man wat hebben we toen hard gelachen, keihard gelachen! Dat ze die cabrio nog hebben kunnen verkopen mag een wonder heten. Om even met IDD z'n bewoording te omschrijven: "de Danoontje droop van het plafond". De banden voor waren zo goed als kaal en de koppeling voelde als een spons toen we hem terug inleverde.

18 Maart 2007 was een eer om samen met je te mogen organiseren. Je voelde je zo beroerd, maar was wederom te eigenwijs om bij de start van ons event warm in je auto te blijven zitten, dus ben je voor ons allemaal in de kou roadbooks uit gaan delen.
Ik had zó gehoopt dat ik je 9 September met de mergelstedenroute naast me mocht hebben zitten om je nog een paar haarspeldbochten om te sleuren, maar de tijd is zo enorm snel gegaan...

Iets wat ik nooit meer zal vergeten was de nacht dat je me belde en niemand kon bereiken om je naar het ziekenhuis te brengen en daar met je te blijven, omdat je je zo beroerd voelde. Geen enkel moment twijfelde ik eraan of ik wel of niet met je mee zou moeten gaan om je te brengen en ter plekke te steunen. Ben in de auto gejumped en met zéér hoge snelheid van Bergen op Zoom naar Eindhoven geraced.
Op de eerste hulp een fantastisch gesprek met je gehad tijdens het wachten in de behandelkamer, drie uur verder en nog steeds zaten we daar met het gevoel dat we elkaar net vijf minuten geleden waren tegen gekomen. Het smsje wat ik die nacht van je kreeg heeft mijn hart letterlijk en figuurlijk geraakt en geloof me ik heb er nog altijd geen spijt van dat ik die nacht naar Eindhoven ben gegaan.

M'n verhaal wordt inmiddels weer véél te lang. Er is nog zo verschrikkelijk veel wat ik over jou kan vertellen. Al die fantastische herinneringen zal ik voor altijd en eeuwig bij me dragen, dat beloof ik!
Ik ga je enorm missen Coentje.
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

01 sep 2007, 00:32

Het is diep triest.
Toen wij de reacties lazen, waren we onder de indruk.
Hij moet een bijzonder mens zijn geweest.
Wij hebben hem helaas nooit ontmoet en gekend.
We wensen de nabestaanden heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Harry & Marian Kampmann
wazowski
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Nijlen (B)
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 nov 2005, 13:19

01 sep 2007, 00:52

Heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden !!

Bart & Els
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop
Afbeelding
MINI Mouse
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 mei 2007, 15:15

01 sep 2007, 10:31

pffffffff, geen woorden voor zeg. Ik ken hem niet, maar hier word ik toch heel stil van.
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en clubbers.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

01 sep 2007, 10:46

Noukieeeee schreef:Verder wil ik nog opmerken dat ik het heel mooi vind om te zien dat er tussen mensen die elkaar vrijwel alleen maar kennen door dezelfde hobby te delen zo'n mooie en hechte band kan ontstaan, ik heb er bijna geen woorden vooor. We mogen trots zijn op dit clubje!
Ik sluit mij hier volkomen bij aan.... Het besef dat hij niet meer onder ons is dat mij iets.... Vooral nu ik weer alles zit te lezen en ik hier op deze vroege ochtend de website bezoek toch wel wat dat je met beide benen op de grond zet. Het is leven kan soms zo mooi zijn en op deze momenten zo kloten!

MR
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

01 sep 2007, 11:08

Rust zacht Coen... Heb er geen woorden voor...
Helenk
Be Mini
Be Mini
Locatie: vlak bij Zwolle
Berichten: 430
Lid geworden op: 04 jul 2006, 20:50

01 sep 2007, 11:34

We begrepen wel uit de berichten dat het bergafwaards ging met Coen, maar zijn overlijden komt toch als een grote schok.
We wensen alle familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, hij was, maar blijft het in onze gedachte, één van de wielen onder de club.

Het is fijn te zien dat iederéén goede herinneringen heeft aan "onze" Coen.(MINIJCW)

Helaas kunnen we er niet bij zijn op 9 september maar onze gedachten zijn die dag bij Coen en bij de alle rijders in de Mergel rit, een goed initiatief om de dag aan Coen op te dragen.

Nogmaals iederéén sterkte nu en in de toekomst.

Henk en Helen
koen kitslaar
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Herpt
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2007, 13:53

01 sep 2007, 11:40

Ik wil de familie alle sterkte toe wensen in deze zware tijd....

Het lijkt soms wel of alle goede mensen het eerst gaan.

Heeel veel sterkte
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hulst
Berichten: 357
Lid geworden op: 29 apr 2007, 18:27

01 sep 2007, 11:43

Coen,

Het ga je goed! Sterkte toegewenst aan zijn vrienden en familie.

Frank en Meme
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 525
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

01 sep 2007, 12:02

Wat een verschrikkelijk bericht! Heb Coen een paar keer gesproken en nu lees je dit afschuwelijke bericht. Ik wens de familie en vrienden van Coen heel veel sterkte met het dragen van dit verlies!
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

01 sep 2007, 12:28

Ik lees net het verschrikkelijk nieuws van Coen wil bij deze veel sterkte wensen aan de namebestaande.

Coen rust zacht!

Jeannette
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10013
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

01 sep 2007, 13:20

Coen,

Ik hoop dat ze mooie bochtige weggetjes hebben boven!

Ik wens alle familie, vrienden en kennissen van Coen veel sterkte en moed.

Frank en Marieke

Terug naar “Steunbetuigingen en Condoleances †”