Idee: Friday night mini meeting
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ok maar ligt er ook aan wat je wilt doen gewoon ff buurten og ook iets aktiefs
lekker een beetje lamballen kan beter bij de mac
lekker aktie moet je iets van gaan karten
lekker een beetje lamballen kan beter bij de mac
lekker aktie moet je iets van gaan karten
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hahaha..een stapper ben ik niet zo hahaha
ik hoor het wel..ga eerst eens proberen om optijd terug te zijn van mn werk...
ik hoor het wel..ga eerst eens proberen om optijd terug te zijn van mn werk...
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ej Des, even een miniMini meet doen danDes schreef:Ow ja even vergeten moet vrijdag naar Zeeland. Pfff...MR schreef:Donderdag hebben we bloemendaal lieve mensen... en zaterdag ben ik weg naar China....
MR
- Peerkie
- Be Mini
Bericht
Doen we nog ergens een kleine meet vanavond in de regio Breda? Zo ja, waar en hoe laat? Ik ben vanmiddag in Utrecht maar als ik op een beetje normale tijd terug ben kom ik wel langs. Beetje lamballen zoals Pje het noemt vind ik OK, het hoeft voor mij geen avondvullend programma te zijn maar ik vind het wel leuk om even wat mensen te spreken/zien. MINIQUE????
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo mensen we zijn weer terug achter een PC. Na een lange wandeling door het mooie en pitoreske Amsterdam met zijn mooie grachten en uitmuntende walletjes zijn we aangekomen weer thuis..... De friday night meet was weer briljant, zonder auto's deze keer, maar genoeg andere dingen.....
Het was briljant en ff een quotje van Daan: Ik ben verliefd!
Da krijg je ook als je op wallen loopt en meer naar je telefoon kijkt dan de vrouwen achter de ramen......
Wie gaat er de volgende keer mee....
MR en Daantje!!
Da krijg je ook als je op wallen loopt en meer naar je telefoon kijkt dan de vrouwen achter de ramen......
MR en Daantje!!
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Was erg gezellig maar snap nu waarom ik MR en daan niet ben tegengekomen, omdat die om 3 uur alweer achter hun pc zaten Ik ga nu lekker slapen en wat nachtrust van de afgelopen dagen inhalen!
Ik was uiteindelijk toch nog uitgegaan in Amsterdam. Na even heen en weer naar Zeeland (of all places) gescheurd te zijn, eerst naar paladium toen naar jimmy woo en vervolgens via club NL en de bubbels (fout!) bij iets blonds thuis beland.MR schreef:Zo mensen we zijn weer terug achter een PC. Na een lange wandeling door het mooie en pitoreske Amsterdam met zijn mooie grachten en uitmuntende walletjes zijn we aangekomen weer thuis..... De friday night meet was weer briljant, zonder auto's deze keer, maar genoeg andere dingen.....
MR en Daantje!!
Was erg gezellig maar snap nu waarom ik MR en daan niet ben tegengekomen, omdat die om 3 uur alweer achter hun pc zaten Ik ga nu lekker slapen en wat nachtrust van de afgelopen dagen inhalen!
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Des