Bas inmiddels aangepast.kwiebje schreef:Is dat een weekend naar keuze ?
Veiling: Weekend rijden in een MINI Cabrio
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als er een ander vervoermiddel voor in de plaats komt heb ik geen prob'sBlont-007 schreef:@Jurgen en Pretty, ik vind het een top item. Gekregen van MINI Nederland een cabrio die nog in bestelling is. Niet mis dacht ik zo.
Kan ik die van jullie ook aanbieden voor een weekendje ???????
- ulyss
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben ik dan zo'n gelukzak? want ik mocht hem is lenen als ik wou heb je me eens gezegdJurgen schreef:haha ze mogen de MINI is strelen en eens achter het stuur zitten. Er kan nog eventueel voor een fris briesje gezorgd worden . Maar er mee rijden, dat ik enkel voor ultimieme gelukzakken . En dat coen er ff mee gereden heeft. Gewoon toeval
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Nu blont, als er een andere auto voor in de plaats komt, maar het ook wel hoor Zolang ze er maar geen schade aan doen!!!
Haha ja das ook al weer waar. Maar jij hebt wel ff genoeg pech gehad he, dus je kon een extra zak geluk wel gebruikenulyss schreef:ben ik dan zo'n gelukzak? want ik mocht hem is lenen als ik wou heb je me eens gezegdJurgen schreef:haha ze mogen de MINI is strelen en eens achter het stuur zitten. Er kan nog eventueel voor een fris briesje gezorgd worden . Maar er mee rijden, dat ik enkel voor ultimieme gelukzakken . En dat coen er ff mee gereden heeft. Gewoon toeval
Nu blont, als er een andere auto voor in de plaats komt, maar het ook wel hoor Zolang ze er maar geen schade aan doen!!!
Onze sponsors