Er vanuit gaande dat het morgen droog blijft, ben ik morgen niet aanwezig, tenzij genoeg tijd het toelaat nog even langs te komen.
Morgen samen met pa naar Hilversum om die krantenbak op te halen
29 november 2008: Rollenbankdag Beek Autoracing
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
hele goede reden om niet te komen Kaj veel plezier morgen en we zien de foto's en video's wel verschijnen.CooperS-lightningblue schreef:Er vanuit gaande dat het morgen droog blijft, ben ik morgen niet aanwezig, tenzij genoeg tijd het toelaat nog even langs te komen.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een hele goede reden om JUIST langs te komen!
Kaj, have fun!!
marss
Om NIET langs te komen !!florisvandam schreef:hele goede reden om niet te komen Kaj veel plezier morgen en we zien de foto's en video's wel verschijnen.CooperS-lightningblue schreef:Er vanuit gaande dat het morgen droog blijft, ben ik morgen niet aanwezig, tenzij genoeg tijd het toelaat nog even langs te komen.
gr.
floris
Een hele goede reden om JUIST langs te komen!
Kaj, have fun!!
marss
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
De deuren zijn dus vanaf 10 uur open?
En het testen begint vanaf 11 uur?
En het testen begint vanaf 11 uur?
MINI COOPER S R53 pre-facelift
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet op de wielen?
Of is dat ook mogelijk?
Ben toch meer geïnteresseerd in de pk's / KW's die daadwerkelijk op het asvalt belanden...
Beek heeft dus uitdraaitjes met vermogen op de krukas?marss schreef:Ik heb de uitdraai van een compleet standaard R53 uit 04 (mengelmoes van Facelift en Prefaclift). Op het Belgische kentekenbewijs stond 163 pk (ivm belasting toeslag ofzo). Op de bank bij Beek 170 pk.Adrenalin Junkie schreef:pm verstuurd aan Hans
voor nog een compleet standaard R53 uit 04! (of is het de enigste...?)
Nu aangepast met M7 luchtfilter en Milltek, ben benieuwd. Daarna chippu!
marss
Niet op de wielen?
Of is dat ook mogelijk?
Ben toch meer geïnteresseerd in de pk's / KW's die daadwerkelijk op het asvalt belanden...
MINI COOPER S R53 pre-facelift
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
tuurlijk Ossie, das een van de redenen dat ik kom morgen, en natuurlijk de overheerlijke Beek taartossie1972 schreef:Komen jullie hem morgen bij me halen, jongens?
Hijs gratis...
See yah all!
Ossie
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors