Zijn er mensen vanuit het Belgische of uit Zuid-Nederland die via Breda naar Beek rijden? Maken we een treintje?
Laat ff weten of er interesse is, dan plannen we ff verder qua tijd en locatie.
marss
Waarloos/Kontich (8:45 uur)
- Frank69
- Shadow-Breaker
Ergens bij Antwerpen (?:?? uur)
- Tirex
- GeoBem007
- GregBem
Breda (9:30uur), Mac Donalds (Huifakkerstraat 1, 4815PN Breda (dit is het adres van renova er recht tegenover dus...))
- marss
Treintje vanuit het Zuiden naar de Rollerbankdag bij Beek?
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
als jullie rond 8:15 uur bij Waarloos/Kontich vertrekken, zijn jullie rond 9:00 bij Breda (verwacht ik, bij normale snelheid). Vanaf Breda is het een goed uurtje (via Rotterdam) naar Beek. Dan zijn jullie er al om 10:00 uur (redelijk vroeg).
@ jbcola: rijden jullie niet naar Beek? Bud en jij?
Als we bovenstaande tijden aanhouden, zouden we rond 9:00 bij de Mac Donalds Breda kunnen afspreken ... goed plan?
marss
Hey Frank,FRANK69 schreef:Hoi ,shadow breaker en ik komen vanuit belgië,
wij hebben met elkaar afgesproken op de E19 waarloos/kontich benzinestation rond 8.15 uur.
Weet wel niet wanneer we dan rond Breda passeren.
Ik hoor het wel
Groetjes
Frank
als jullie rond 8:15 uur bij Waarloos/Kontich vertrekken, zijn jullie rond 9:00 bij Breda (verwacht ik, bij normale snelheid). Vanaf Breda is het een goed uurtje (via Rotterdam) naar Beek. Dan zijn jullie er al om 10:00 uur (redelijk vroeg).
@ jbcola: rijden jullie niet naar Beek? Bud en jij?
Als we bovenstaande tijden aanhouden, zouden we rond 9:00 bij de Mac Donalds Breda kunnen afspreken ... goed plan?
marss
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors