Overlijden Martin (partner van Karin karretje)
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jannie en ik hebben Karin en Martin een aantal keer ontmoet tijdens een rit. Ze waren helemaal gek van onze cabrio. Later hebben ze toen de knoop doorgehakt om er ook één te kopen. Gelukkig hebben ze daar dus nog samen van kunnen genieten...
Karin, vanaf hier willen Jannie en ik je HEEL VEEL sterkte toewensen!
Karin, vanaf hier willen Jannie en ik je HEEL VEEL sterkte toewensen!
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Oh , medeminivrienden.....
Ik zie dit nu pas omdat ik gisteren wat kaarten kreeg van de minivrienden, en daaruit vernam dat het op het forum stond.
Het doet me erg goed dat jullie al die lieve woorden schrijven, ik ben echt ontroerd.
Het is jammer dat jullie waarschijnlijk te ver weg wonen om te komen, ik wil n.l met ons minitje achter de rouwwagen rijden.
Zijn mini was Martins trots en die moet mee!!!
Lieverds allemaal bedankt, en jullie zijn morgen zeker welkom hoor!!!
gr karin
onze vakantie in aug 2009 in frankrijk...
Ik zie dit nu pas omdat ik gisteren wat kaarten kreeg van de minivrienden, en daaruit vernam dat het op het forum stond.
Het doet me erg goed dat jullie al die lieve woorden schrijven, ik ben echt ontroerd.
Het is jammer dat jullie waarschijnlijk te ver weg wonen om te komen, ik wil n.l met ons minitje achter de rouwwagen rijden.
Zijn mini was Martins trots en die moet mee!!!
Lieverds allemaal bedankt, en jullie zijn morgen zeker welkom hoor!!!
gr karin
onze vakantie in aug 2009 in frankrijk...
MINI...................................The best there is.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel veel sterkte vandaag Karin.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schrik er wel een beetje van, ben je een paar dagen niet op het forum, krijg je zo'n bericht....
Karin, Karretje, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Jullie waren een onafscheidelijk koppeltje. Martin altijd wat op de achtergrond, steevast met fototoestel in de hand of om de nek.
Nogmaals sterkte deze tijd......
Karin, Karretje, veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Jullie waren een onafscheidelijk koppeltje. Martin altijd wat op de achtergrond, steevast met fototoestel in de hand of om de nek.
Nogmaals sterkte deze tijd......
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lieve Karin, heel veel sterkte met het verlies van Martin.
Berthil, schitterende topfoto ter nagedachtenis.
Berthil, schitterende topfoto ter nagedachtenis.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sepp, Ester en ikzelf zijn vandaag bij de afscheidsceremonie geweest in Terneuzen. Weet niet goed hoe ik dat goed onder woorden moet brengen, en of dat wel hier thuishoort op zo'n forum, maar het was een enorm emotionele bijeenkomst. Karin heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd. Het was ook een mooie ceremonie waarbij veel foto's van de hand van Martin gebruikt werden (ook een aantal die hier op dit forum staan).
In mijn fotoarchief heb ik toch nog twee mooie foto's gevonden van Martin en Karin ("Marretje en Karretje") in de mini. Foto's had ik genomen bij de KiKa rit te Amersfoort in 2007. Laat ik daarmee deze post afsluiten:
In mijn fotoarchief heb ik toch nog twee mooie foto's gevonden van Martin en Karin ("Marretje en Karretje") in de mini. Foto's had ik genomen bij de KiKa rit te Amersfoort in 2007. Laat ik daarmee deze post afsluiten:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors