PlayMINI uitlaten
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mocht er weer een groupbuy komen dan doe ik zeker mee!!
denk na t horen van de filmpjes dat dr meer mensen nu wel willen hahaha
wie weet zit dr nog wel een groupbuy in.. dezelfde prijs met minder mensen? (A)
denk na t horen van de filmpjes dat dr meer mensen nu wel willen hahaha
wie weet zit dr nog wel een groupbuy in.. dezelfde prijs met minder mensen? (A)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dusss..
SCUD
BMX
MartijnGizmo
zijn al in de running
2-to-go hahaha
who's in??
SCUD
BMX
MartijnGizmo
zijn al in de running
2-to-go hahaha
who's in??
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb net een berichtje van Coen gehad dat PMP-exclusive nu officieel dealer is van Playmini en dat als we weer 5 R53jes hebben dezelfde prijs gehanteerd wordt
dusss...
wie doet dr nog meer mee na het horen van de filmpjes?
dusss...
wie doet dr nog meer mee na het horen van de filmpjes?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
ik zat net even in de ietwat recentere GB te kijken van de playmini uitlaat en er schijnt geen E keurmerk op te zitten en dat dat een probleem is voor de keuring in België.
van de tweede zin heb ik niet veel kunnen maken welke smalle en dikke bedoel je?
de eerste zin begrijp ik nog wel heeft dit betrekking tot het aantal dB's die de uitlaat produceert? of dat de kwaliteit van de pijp gewaarborgd moet zijn. denk aan een keurmerk.boiydiego schreef:hoe zit het met homologatie van die r50 uitlaat ? kwoon in belgie en hier zijn ze wel iets strenger op de keuring ;-) kzou ook wille weten of die smalle niet die dikke pot op de r50 past ?
ik zat net even in de ietwat recentere GB te kijken van de playmini uitlaat en er schijnt geen E keurmerk op te zitten en dat dat een probleem is voor de keuring in België.
van de tweede zin heb ik niet veel kunnen maken welke smalle en dikke bedoel je?
Onze sponsors