ik ben vroeg naar bed gegaan voor andere activiteiten haha en ga zo ook even mijn Mini in een sopje doen. Eerst ff ontbijten en sopranos verder af kijken.
heb er zin in mannen ook al zijn er geen 22 argumenten hahah
6 aug.: Fotoshoot meeting Doel (Antwerpen) - All done! B-)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Je hoeft alleen maar de afwas te doen en je mag de hele zaterdag weg?
Ik zal eens even met je vriendin kletsen. Er is veel meer uit te slepen voor haar
Annet
Ik zal eens even met je vriendin kletsen. Er is veel meer uit te slepen voor haar
Annet
GreyCooperS schreef:Ik moet ook een sopje maken, maar dan voor de afwas...moet iets doen om een zaterdagje weg te mogen
En je auto is toch weer vies als je er bent, kom die van mij maar ff wassen
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kees en Annet schreef:Je hoeft alleen maar de afwas te doen en je mag de hele zaterdag weg?
Annet
GreyCooperS schreef:Ik moet ook een sopje maken, maar dan voor de afwas...moet iets doen om een zaterdagje weg te mogen
En je auto is toch weer vies als je er bent, kom die van mij maar ff wassen
MCS 2004
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Annet....koest he
Ik moet nu nog douchen en boodschappen doen, voor 10:00..dan staat Koen voor de deur...stressss
Ik moet nu nog douchen en boodschappen doen, voor 10:00..dan staat Koen voor de deur...stressss
- Kees en Annet
- Racende reporter
- ScoobyPaul
- Enthousiast
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het lijkt wel of het hier droog is (gebleven).
Op buienradar zie ik wat schuiven van zuid naar noord maar alles blijft rond Antwerpen droog
Er komt een stevige storing aan, maar die zal ook Antwerpen besparen en zal pas voor in de latere namiddag zijn.
Het ziet er dus vrij goed uit!
Op buienradar zie ik wat schuiven van zuid naar noord maar alles blijft rond Antwerpen droog
Er komt een stevige storing aan, maar die zal ook Antwerpen besparen en zal pas voor in de latere namiddag zijn.
Het ziet er dus vrij goed uit!
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
rij nu op de a17 richting roozendaal dus heb denk ik een andere route. Zie jullie wel in doel.
Onze sponsors