Chrome grill
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chrome grill
Ik zou graag mijn zwarte aero grille willen vervangen voor een chrome grille. Past dit, en is het mogelijk een S grille (in kleur) in chrome te laten spuiten of iets dergelijks? 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Hier alvast wat voorbeelden:

meer info zie: http://www.mini2.com/forum/showthread.p ... rome+grill
Bij een donkere MINI vind ik het mooi. Jammer dat mijn grille beschadigd is (door montage aerobumber) anders mocht je het wel hebben
Re: chrome grill
Je kan beter gewoon een ONE/Cooper grille pakken. Deze is al chroom. Hoeft je dus niet meer te spuiten etc. Het pas in ieder geval wel op de bumper, maar weet niet of dit zonder aanpassing kan.MINIJCW schreef:Ik zou graag mijn zwarte aero grille willen vervangen voor een chrome grille. Past dit, en is het mogelijk een S grille (in kleur) in chrome te laten spuiten of iets dergelijks?
Hier alvast wat voorbeelden:

meer info zie: http://www.mini2.com/forum/showthread.p ... rome+grill
Bij een donkere MINI vind ik het mooi. Jammer dat mijn grille beschadigd is (door montage aerobumber) anders mocht je het wel hebben

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
k geloof dat iem op mini2.be forum zo een aerogril zoekt...
mischien kan je daar bij "te koop" posten
of "te ruil"
edit: http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=1954
mischien kan je daar bij "te koop" posten
of "te ruil"

edit: http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=1954
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het andersom gedaan 
De bovenste past zonder aanpassingen in de motorkap, de onderste zwarte JCW grill is echter vele malen dikker dan de chromen onderste grill. Om de onderste JCW zwarte grill in de standaard bumper te krijgen heb ik er 1 cm van af moeten dremelen. Ik denk niet dat een standaard chromen grill zomaar zonder veel kunst-en-vliegwerk gaat passen, die gaat veel te diep de JCW front bumper in en de klikopeningen zijn anders geplaatst.
In de thread die Peter noemt op mini2.com lees ik dat de dealer hem er gewoon 'inplakt'. Dus niet dremelen of opvullen, gewoon lijm op de zijkant en plakken.

De bovenste past zonder aanpassingen in de motorkap, de onderste zwarte JCW grill is echter vele malen dikker dan de chromen onderste grill. Om de onderste JCW zwarte grill in de standaard bumper te krijgen heb ik er 1 cm van af moeten dremelen. Ik denk niet dat een standaard chromen grill zomaar zonder veel kunst-en-vliegwerk gaat passen, die gaat veel te diep de JCW front bumper in en de klikopeningen zijn anders geplaatst.
In de thread die Peter noemt op mini2.com lees ik dat de dealer hem er gewoon 'inplakt'. Dus niet dremelen of opvullen, gewoon lijm op de zijkant en plakken.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank je allemaal voor de tips. Ik zal zaterdag iig eens in Huissen kijken.
Het is toch nog een heel gedoe dan om die onderste in de bumper te krijgen.
Dat schaven snijden en schuren is niet aan mij besteed
dus dan gaan we maar voor de lijm.
Misschien iemand die mee kan helpen?
Het is toch nog een heel gedoe dan om die onderste in de bumper te krijgen.

dus dan gaan we maar voor de lijm.
Misschien iemand die mee kan helpen?

- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb dit ook reeds gedaan..en dus ook bijna 1 cm afgedremeld
volgens mij gaat het resultaat niet erg mooi zijn als je hem niet aanpast (de verbindings klik-bevestigingen ga je zowiso moeten verwijderen behalve 2 bovenaan)
hij zal namelijk een heel stuk uitsteken uit je voorbumper.. ik raad dat niet aan (je kan het eens bekijken he
) en dan later eventueel aanpassen
maar uiteindelijk is het niet zo erg moeilijk om die rand te verwijderen hoor
je kan de how to in pdf downen op mini.com
veel plezier gewenst
grtz

volgens mij gaat het resultaat niet erg mooi zijn als je hem niet aanpast (de verbindings klik-bevestigingen ga je zowiso moeten verwijderen behalve 2 bovenaan)
hij zal namelijk een heel stuk uitsteken uit je voorbumper.. ik raad dat niet aan (je kan het eens bekijken he

maar uiteindelijk is het niet zo erg moeilijk om die rand te verwijderen hoor
je kan de how to in pdf downen op mini.com
veel plezier gewenst
grtz
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINIJCW wil net juist andersom, chroom grill in de aero bumper i.p.v. JCW zwart in de standaard bumper. Alleen plakken is een stuk minder werk dan al dat gedremel wat wij hebben gedaangilles schreef:ik heb dit ook reeds gedaan..en dus ook bijna 1 cm afgedremeld

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben ik niet helemaal mee eens! Zelf doe je het vaak secuurder dan een monteur die het ff snel tussendoor doet en/of er maling aan heeft.new mini schreef:Nou dat zou ik ook doen hoorMINIJCW schreef:Ik laat het allemaal doen. Is aan mij niet besteed, want als dat niet in een keer lukt of te langzaam gaat![]()
Veel beter als zelf te gaan klooien

Onze sponsors