Renova MINI HUnt 14-06-2014 TOEVOEGING lunchlocatie
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Renova MINI HUnt 14-06-2014
Ben er bij ingeschreven via facebook. Ben benieuwd heb er zin in
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Spicy Orange
- One wheel wonder
Bericht
Misschien al gemeld ik weet het niet meer maar wij spicy orange zijn ook weer van de partij.
En nu wel weer met de BBQ .
Groet
En nu wel weer met de BBQ .
Groet
- Njoy!
- Nieuwsgierig
Bericht
Nicolette en ik hebben ons ook aangemeld per e-mail.
De afgelopen 2 edities waren erg leuk en gezellig! Daarom dit jaar weer van de partij!
Hopelijk zijn de weergoden ons dit jaar ook weer goed gezind, dan wordt het weer een succesvol event!
De afgelopen 2 edities waren erg leuk en gezellig! Daarom dit jaar weer van de partij!
Hopelijk zijn de weergoden ons dit jaar ook weer goed gezind, dan wordt het weer een succesvol event!
Njoy!! Life is too short not to drive open and have fun.....
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ook ik ben van de barbecue partij.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik barbieknoei ook mee
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Suz JCW
- Nieuw Lid
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: Renova MINI HUnt 14-06-2014 TOEVOEGING lunchlocatie
Ik ben er ook bij alleen niet bij de bbq helaas
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback
Onze sponsors