Hoi,
De kunststof kappen van de koplampen zijn deels verweerd. Is dat los te vernieuwen of is polijsten/poetsen of volledig vernieuwen de enige optie?
Gr. Norman
Koplampen unit
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Koplampen unit
Helaas niet los te krijgen. Dus idd poetsen of hele nieuwe (of betere) unit zien te scoren.NormanS schreef:Hoi,
De kunststof kappen van de koplampen zijn deels verweerd. Is dat los te vernieuwen of is polijsten/poetsen of volledig vernieuwen de enige optie?
Gr. Norman
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Polijsten en dan beschermen. of anders wat Daniel aangeeft een andere (2de hands) set aanschaffen?
Heb je Xenon of gewoon Halogeen? Heb je ook een foto hoe erg het is?
Milco
Heb je Xenon of gewoon Halogeen? Heb je ook een foto hoe erg het is?
Milco
- NormanS
- Enthousiast
Bericht
Ik heb xenon, maar heb er led lampen in zitten...geeft veel meer licht.
Heb ze gisteren al iets opgepoetst.
Maar vind het niet echt mooi.
Ik weet dat je ze moet beschermen omdat je de bescherming eraf polijst.
Weet alleen niet waarmee te beschermen.
Heb ze gisteren al iets opgepoetst.
Maar vind het niet echt mooi.
Ik weet dat je ze moet beschermen omdat je de bescherming eraf polijst.
Weet alleen niet waarmee te beschermen.
Cooper S Blauw 2007
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Er zijn verschillende setjes (online) te vinden. Ik weet niet wat het resultaat er van is. Daar zit vaak ook een soort “sealer” bij.
Je kunt t ook laten doen bij de meeste schadeherstellers. Heb ik laatst ook gedaan. Erg blij met het resultaat.
Je kunt t ook laten doen bij de meeste schadeherstellers. Heb ik laatst ook gedaan. Erg blij met het resultaat.
- NormanS
- Enthousiast
Bericht
Hoi Daniel,
Dat is een goeie.
Ik ga daar eens kijken.
Gr. Norman.
Dat is een goeie.
Ik ga daar eens kijken.
Gr. Norman.
Cooper S Blauw 2007
- Boris_Brznjef
- Enthousiast
Bericht
Ik laat het ook nog doen bij een schadehersteller (autototaalglas) en tegelijk een nieuw raam plaatsen
- HHBBXX
- Enthousiast
Bericht
Ik zit nog te twijfelen om het zelf te doen met een setje, maar om met schuurpapier op de lampen te gaan zitten voelt wat heftig. Zal wel de enige manier zijn, maar toch. Vandaar mijn twijfel. Ik heb al wel metalen snaredrums gepolijst met telkens fijner schuurpapier en dan polijsten, maar metaal polijsten is niet echt hetzelfde als kunststof En dan ook nog vlak naast gespoten onderdelen...
Als ik vragen mag: Hoeveel heeft je dat gekost?
Ik zit nog te twijfelen om het zelf te doen met een setje, maar om met schuurpapier op de lampen te gaan zitten voelt wat heftig. Zal wel de enige manier zijn, maar toch. Vandaar mijn twijfel. Ik heb al wel metalen snaredrums gepolijst met telkens fijner schuurpapier en dan polijsten, maar metaal polijsten is niet echt hetzelfde als kunststof En dan ook nog vlak naast gespoten onderdelen...
Youth isn't a time of life, it's a state of mind
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Ik heb toen dit kunnen combineren met wat ander werk. Dus die prijs is niet representatief.
Bel even enkele herstellers voor een prijs. Kan namelijk best variëren. Ik heb het bij van markus in de Bilt laten doen.
Kosten hiervoor liggen (zover ik weet) rond de €100. Zal per hersteller kunnen verschillen.Als ik vragen mag: Hoeveel heeft je dat gekost? ...
Ik heb toen dit kunnen combineren met wat ander werk. Dus die prijs is niet representatief.
Bel even enkele herstellers voor een prijs. Kan namelijk best variëren. Ik heb het bij van markus in de Bilt laten doen.
- HHBBXX
- Enthousiast
Bericht
Ok, bedankt voor de snelle reactie.Daniel_S schreef: ↑03 okt 2023, 10:56Kosten hiervoor liggen (zover ik weet) rond de €100. Zal per hersteller kunnen verschillen.Als ik vragen mag: Hoeveel heeft je dat gekost? ...
Youth isn't a time of life, it's a state of mind
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors