De MINI is ook verlaagd maar daar kwam ik te laat achter. Toen ik een foto wilde maken reed hij weg

Zag er zeker goed uit.
Dit leek me nou net het handigste van het hele OBP (opbergpakket). En een Ipod module vind ik dan iets te duur, kan nu mijn ipod ook al gewoon aansluiten.Maaij schreef:Tja. ik wacht nog even af. De Ipod wil ik er toch wel in hebben. Het dashboard paneel moet dan maar opgeofferd worden. Ik had het liefst helemaal geen opbergpakket. Nu moet ik ervoor betalen wat ik niet eens kan gebruiken
Hmmm... die is wel netjes laag! Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.Maaij schreef:
Maar het geluid is erg mooi en de uitlaten vind ik niet lelijk.CooperS-lightningblue schreef:Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.![]()
Ik heb het geluid niet gehoord maar ik vind het ook lelijk eruit zien. Het lijken wel net 2 verkoolde kachelpijpjes.Mini Poeper schreef:Maar het geluid is erg mooi en de uitlaten vind ik niet lelijk.CooperS-lightningblue schreef:Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.![]()
Ieder z'n ding gelukkig. Geen idee hoe die klinkt, daar zal ik zelf een keer over moeten oordelen bij de een of ander.Mini Poeper schreef:Maar het geluid is erg mooi en de uitlaten vind ik niet lelijk.CooperS-lightningblue schreef:Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.![]()
Onze sponsors