De kogel is (bijna) door de kerk: binnenkort komt er een MINI Cooper S op de oprit. "Bijna" zeg ik, want ik moet eerst nog enkele knopen doorhakken betreffende de uitrusting. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen.
1) In het Chilipakket zit o.a. de sportophanging. Ik heb al op verschillende plaatsen gelezen dat die nogal hard en stuiterig kan zijn over wegen in slechte staat en dat je met de standaardophanging op slecht wegdek - en dat is hier in België zeker geen zeldzaamheid - dus comfortabeler én sneller af bent. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
2) Aangezien het een rode wagen wordt, zou ik in't interieur ook graag wat rode accenten leggen. Ik dacht eerst voor de stoelen stof/leder in rooster red te nemen en voor de armsteun en dashboardbekleding de Colour Line Rooster Red, maar da's misschien wat te veel van't goeie. Is er hier iemand die rood in zijn interieur heeft (alles of gedeeltelijk) en daar foto's van heeft om me te helpen beslissen?
Ik weet het, veel vragen, maar ik ben momenteel een beetje Lost in Personalization