Kleurcodes
- maus105
- Bonkey
Bericht
Kleurcodes
er word nog al vaak om kleurcodes gevraagd.ik heb ze niet allemaal,maar misschien hebben mensen hier wat aan:

- FrankieV
- Nieuwsgierig
Bericht 
Wie kan mij vertellen welke kleur mijn mini is?
Op het kenteken staat nl. alleen rood; that's it.
Ik heb wat lakbeschadigingen (kleine diepe krasjes door de lak) op het rechter portier en op de zwarte a-stijl.
Wat voor 'n kleuren zijn de zwarte en rode kleur. Eventueel kleurnummers.
Of waar, en hoe kan ik de kleurnummers vinden en waar het beste te halen.
Misschien iets anders gebruiken dan een lakstift?
Lak kleuren

Wie kan mij vertellen welke kleur mijn mini is?
Op het kenteken staat nl. alleen rood; that's it.
Ik heb wat lakbeschadigingen (kleine diepe krasjes door de lak) op het rechter portier en op de zwarte a-stijl.

Wat voor 'n kleuren zijn de zwarte en rode kleur. Eventueel kleurnummers.
Of waar, en hoe kan ik de kleurnummers vinden en waar het beste te halen.
Misschien iets anders gebruiken dan een lakstift?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je een speciale voorruit hebt (lees regensensor en/of voorruitverwarming) en je laat je voorruit repareren bij een glasboer (of dealer) dan krijg je nieuwe a-stijl afdekkingen. Ze komen met een originele Mini ruit mee omdat bij het er afhalen de stijlen vaak kapot gaan. Als je naar een glasboer gaat en je hebt regensensor en/of voorruitverwarming krijg je er meestal een originele Mini ruit in omdat men de speciale niet in hun eigen assortiment heeft.
- Jobraay
- Enthousiast
Bericht
wanneer je de lijst van MaVaEe nu niet bij de hand hebt en je wilt het toch weten kun je ook gewoon motorkap opendoen en dan rechts aan de zijkant op het typeplaatje staat de kleurnaam vermeld, laat de spuiter dit intypen in zn computer en het komt gegarandeerd goed
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Die andere kleuren bestaan wel (Solar red, Nightfire red, Velvet red) maar het is hierboven al duidelijk dat de jouwe Chili Red is.FrankieV schreef:Ik weet ook niet of er meerdere kleuren rood zijn bij een mini.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"