Zuid-Holland Zuid afterparty (10mei)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Zuid-Holland Zuid afterparty (10mei)

10 mei 2009, 18:10

Zo ik ben het eerste thuis want woon 5 minuten van de finishlocatie af :rofl2

Wat een geweldig mooie route. Heb gezellig samen met Ron & Pauline gereden (en op terrasje gezeten) en de route was echt ontzettend afwisselend. Lekker door de havens en dan weer ovre smalle paadjes. Slechts 1 x niet kunnen vinden , maar dat kwam ook wel weer goed. Het routeboek was heel zorgvuldig opgesteld.

1 persoon had een technische storing aan de Mini helaas en is uitgevallen. Ik hoop dat dit snel weer verholpen wordt.


Sas& Seirv ontzettend bedankt voor het uitzetten. :hoera
@ the rest : see you in England !
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

10 mei 2009, 19:48

De hele mooie Zuid-Holland-zuid-rit zit er weer op.
Mooie weggetjes, heeeeel mooi weer en leuk gezelschap :D
Kon niet beter dus.

Seirv en Sas: bedankt voor de mooie rit.
Sepp en Ester: bedankt voor het uitstekende voorrijden.
Berthil: Wat een pech. Sterkte, hoop dat het snel is opgelost.
Rest: bedankt voor de leuke dag.

En natuurlijk wat fotootjes.

Groetjes, Ron

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding :D :D
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

10 mei 2009, 19:58

Mooie rit, jammer dat ik hem niet kon afmaken.

Afbeelding

Tijdens rit hield de Mini er opeens mee op me foutmelding P0340: nokkenas sensor.
Nadat de ANWB was gearriveerd werd toen de echte oorzaak geconstateerd, de distributieketting gebroken, geen enkele cilinder had compressie.
Dat wordt waarschijnlijk een nieuwe cilinderkop want de zuigers zullen vast kleppen krom hebben gedrukt. Ondertussen heb ik een vervangauto, morgen gaat de Mini waarschijnlijk naar de dealer. Dat zal vast geen goedkope operatie worden en het is maar afwachten of hij weer inorde is voor Mini United.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

10 mei 2009, 20:02

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Huh? Dat is goed k** :evil:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

10 mei 2009, 20:08

Pfff, je hebt nog geen geluk met de Cabbie Berthil..... :?
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: NL
Berichten: 1846
Lid geworden op: 31 mei 2007, 20:46

10 mei 2009, 20:09

Shitttt Berthil, hoe heeft dat nou zo kunnen gebeuren? Sterkte met het herstel van de zwarte. Hopelijk is ie snel weer op weg.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

10 mei 2009, 20:13

Klote voor je berthil dat je ineens stil stond naast de weg. En je was zo lekker van de zon aan het genieten. Hopelijk is hij snel gemaakt en kun je er weer fijn van genieten!

Veel sterkte met de afhandeling! :|
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 235
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:53

Re: Zuid-Holland Zuid afterparty (10mei)

10 mei 2009, 20:24

Marcel Always Open schreef:Zo ik ben het eerste thuis want woon 5 minuten van de finishlocatie af :rofl2
ech nie... stond 14u50 bij de finish (waar niemand was....) en 5 min later bij de voordeur in Leidschenveen :wink:

maar leuke tocht. Zaten een paar mooie stuurweggetjes bij! zeker dat stukje net na Hellevoetsluis :D Lekker weertje ook. Super! Seirv en Sas bedankt!

Helaas, niet kunnen stoppen voor de gezamelijke lunch wegens anders verplichtingen op deze moederdag dus de 2e helft van de route niemand meer gezien helaas....

Zal m'n foto's nog wel even uploaden als het nog wat is.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

10 mei 2009, 21:35

Ik heb het echt super naar m'n zin gehad gisteren :yeah Dat de rit mooi was wist ik al :wink:
maar door het samen rijden met jullie was het allemaal nog veel leuker. En wat hadden we weer geluk met het weer zeg!
Een supermooie zonnige en warme dag. Mijn vader en moeder waren ook enthousiast dat we met de club een stuk door het Westland kwamen rijden, dus die waren op een punt gaan staan op een brug tussen de kassen waar we langs zouden komen.
Ik zag m'n vader druk foto's schieten en volgens mij vond hij de Lotus van Hans helemaal te gek! Dusseh... we hoefden niet langs moeders met Moederdag, maar moeders kwam gewoon naar ons zeg maar :mrgreen: Verder vond ik het erg leuk dat zich op het allerlaatste moment nog clubbers hebben aangemeld voor de rit (Cooperdriver, Kwiebje, Berthil), zodat we uiteindelijk met een mooi aantal deelnemers de rit hebben gereden. @Benno: Tof dat je het er voor over had om ondanks je heftige reisschema toch te komen. Je had er geen spijt van volgens mij. @Berthil: Jij hebt ook wel pech de laatste tijd zeg. En dan nog zo'n eind van huis. Hoop dat het kostentechnisch een beetje meevalt voor je.

Patrick (Seirv) & Sas: Bedankt!!! Was top!

Onderstaand een paar plaatjes van de dag:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sepp op 11 mei 2009, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

10 mei 2009, 21:46

Sas en Seirv: hartstikke bedankt voor de leuke rit :D ! Was zeer afwisselend met leuke weggetjes, een mooi zonnig terras in Hellevoetsluis en ik ben sinds tijden weer door mijn geboorteplaats Vlaardingen gereden, dat was erg leuk.

@iedereen: bedankt voor de gezlligheid!
@Berthil: da's flink BALEN zeg :shock: ! Hopelijk hebben ze hem op tijd klaar voor MINI United.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

10 mei 2009, 22:53

Bedankt voor de mooie rit! Toch weer hele mooie weggetjes gezien in NL en nieuwe leden ontmoet.

Helaas moesten ook wij afhaken i.v.m. moederdagverplichtingen dus wij zijn om 16.15 in Rotterdam huiswaarts gekeerd.

Op de terugweg nog ingehaald door een hele dikke Lambo cabrio en Jordy is nog even op de R6 achter hem aangegaan. Ging 245km/h over de A4 :shock: . Daarna heeft ie de Lambo laten gaan.

Bedankt voor het organiseren en volgende keer rijden we de rit helemaal uit.

groetjes,
Peter & Jannie
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

10 mei 2009, 22:54

Ziet eruit als een zeer geslaagde rit 8). Als ik de foto's zo zie baal ik nog meer dat ik er vandaag niet bij kon zijn :(.
Afbeelding
bullie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Melissant
Berichten: 226
Lid geworden op: 16 apr 2009, 12:13

11 mei 2009, 00:15

Was zeker een leuke rit!

Sterkte Berthil!
Gebruikersavatar
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roerdalen
Berichten: 1499
Lid geworden op: 28 sep 2005, 21:15

11 mei 2009, 21:16

Was weer een leuk dagje om met de MINI te touren. :rijden
Mooi uitgezette route, lekker weer, leuke groep, lekker terrasje. :zon
Kortom super.

@ Patrick (Seirv) & Sas: complimenten, was goed georganiseerd, mooie route en nogmaals bedankt. :yeah
@ Sepp & Esther: bedankt voor het voorrijden. :ralley
@ Berthil: het zit niet mee met je cabrio, :shock ik hoop dat de schade meevalt. sterkte
@ Jan: leuk laatste ritje voor de blauwe, veel plezier vrijdag. :feest
@ Kwiebje: dank voor de snoepjes :P
@ Ron: voor het mede hooghouden van de v.d. clubmannen eer. :yeah
@ Hans: gave Lotus, is echt hadcore zo'n auto :P
@ de rest en iedereen: bedankt voor de leuke dag en de foto's :)(

Foto's zal ik binnenkort even posten.

grtz

Adriaan
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

11 mei 2009, 22:12

Beste MINIfans, leuk om te horen dat de Zuid Holland Zuid route 2009 is geslaagd. Het was voor ons de eerste maal dat Sas en ik een rit hebben georganiseerd, best wel een beetje eng. Maar ik wil niet overdrijven maar ik kan wel zeggen dat het grandioos was en wie weet “wordt vervolgd ” in een nieuwe editie van 2010..

@ Sepp: bedankt voor eenmalig meerijden bij het uitzetten van de rit, spijtig te horen dat je dan toch nog fout rijdt (en nog wel langs je oude school) :mrgreen:

@ Berthil: hoe zeg je dat K.L.O.T.E. om te horen van je MINI :shock: :shock: :shock: , ik hoop dat hij snel weer gerepareerd is voor het tochtje naar de UK..

@ Remco: sorry :-)) we stonden in de file (ongelukje bij Rotterdam op de snelweg).... we waren pas op de eind locatie om kwart over 3...

@ Iedereen: bedankt voor al jullie enthousiasme... onderweg heb ik nog een paar foto's gemaakt, ik zal ze later in de week even uploaden..

Tot KNUS... Tot de volgende ZHZ.
Laatst gewijzigd door seirv op 11 mei 2009, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Afterparty”