CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue

Stel je hier even voor.

Moet ik een zonnedak op m'n MINI Cooper S (R56) nemen??

Doen!!
65
87%
Laten!!
10
13%

Totaal aantal stemmen: 75
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue

13 sep 2006, 15:14

Hallo allemaal,

Zoals jullie aan de titel kunnen lezen gaat mijn gebruikersnaam veranderen. Dit komt omdat mijn auto gaat veranderen!!

Jawel, sommige van jullie weten het al of hadden misschien al een vermoeden, maar ik heb een R56 MINI Cooper S besteld.

De kleuren:
Als exterieurkleur heb ik gekozen voor Lightning Blue. Een wit dak, witte spiegels en witte 17 inch Crownspoke lichtmetalen velgen.

Voor het interieur heb ik gekozen voor de stof/leder "Ray" bekleding in zwart stof met Pacific Blue leer. De interieurpanelen worden "Brushed Alloy" en de Colour-line (streep op het dashboard) word ook Pacific Blue, mooi in contrast met de bekleding.

Afbeelding
Deze bekleding! Jammer dat het Brushed Alloy er niet op staat!

De opties:
Uiteraard heb ik het Chili-pakket gekozen als eerste optie. Daarbij komt het DSCIII, de individuele witte knipperlichten en de-activering van de passagier-airbag. Ik zit te denken aan een zonnedak, maar bestel hem tot nu even zonder. Ik kan hem nog tot voor de productiedatum (nog niet bekend) veranderen, dus mocht ik het uiteindelijk toch willen dan kan het nog!

Afbeelding Afbeelding
Een standaard optie van het Chili-pakket, het uitgebreide interieurverlichtingspakket (links). De sport-knop, standaard op de Cooper S(rechts)

Inleveren:
Mijn huidige Cooper S zal ik binnenkort al inleveren en zal dus een paar maanden zonder MINI moeten leven... :'( Maar ik weet zeker dat het de moeite waard is! Afscheid nemen van m'n eerste auto...., met tranen in m'n ogen.... :'( :'(

Renova Breda:
Zoals ik al vertelde heb ik hem bij Renova in Breda besteld. Ik ben er altijd erg goed geholpen, ondanks mijn 19 jarige leeftijd. Tim en Bernard zijn allebei heel aardig en meewerkend. Het is er altijd lachen en gezellig om even binnen te stappen, voor wat dan ook.
Tim heeft mij netjes alle tijd gegeven die ik nodig had om te kunnen denken en beslissen. Ook heeft hij mij adviezen gegeven welke opties ik het best op de MINI kon nemen (de-activering en chili-pakket). Bovendien heeft hij zich goed ingespannen om zo'n Coopertje S aan me te verkopen.

Productie en levering:
Zoals het er nu uitziet zal de MINI begin 2007 opgehaald kunnen worden bij Renova in Breda (Januari naar schatting), een exacte productie- en afleverdatum moeten nog worden vastgesteld (Zodra ik meer weet komt dat hieronder te staan).

Afbeelding
Het dilemma!

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag!!

Groetjes,

CooperS-indiblue
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 13 sep 2006, 18:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 sep 2006, 15:19

Gefeliciteerd!!!
Ik wist dat je ermee bezig was en dat je de afgelopen dagen erover aan 't denken was. Ik ben benieuwd! Ik zal je nog vaker bellen als ik in de MINI rijdt, zelfs als ik erin zit! :mrgreen:

Een druk op 't pedaal en dan vragend: 'Hé Kaj, hoor je dat?!'
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 sep 2006, 15:22

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ziet er goed uit man 8)
Wordt dus geen MCSC? :) Nu begint het lange wachten. Helaas een tijdje geen MINI, maar we slepen je erwel doorheen :)

Afbeelding
Volgens mij is dit geen start/stop knop?
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 sep 2006, 15:24

Gefeliciteerd! :)

De dealer heeft dus al kleurenstaaltjes, Nederlandse optieprijzen e.d.?

Voor wat betreft het zonnedak. Ik zou het dolgraag willen bij mijn volgende MINI, maar vind het ook toch weer best prijzig. Vandaar dat ik het nu ook niet heb. Maar het lijkt me toch wel heel erg lekker, beetje richting cabriogevoel.... maar zo kun je door blijven gaan met opties ;)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 15:24

Maaij schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ziet er goed uit man 8)
Wordt dus geen MCSC? :) Nu begint het lange wachten. Helaas een tijdje geen MINI, maar we slepen je erwel doorheen :)

Afbeelding
Volgens mij is dit geen start/stop knop?
Nee geen MCSC!

Sorry van het foutje van de knop..... :oops:
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 sep 2006, 15:27

CooperS-indiblue schreef: Nee geen MCSC!

Sorry van het foutje van de knop..... :oops:
Maak niet uit hoor. Ik wist het zelf niet helemaal zeker :)
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 sep 2006, 15:30

Waarom eigenlijk een nieuwe Cooper S trouwens? Beviel er iets aan de oude niet?
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 15:33

Zal best een mooi bakkie worden kleur is geweldig

Gefeliciteerd.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 sep 2006, 15:38

Kwaliteit interieur lijkt nu veel beter te zijn :)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 sep 2006, 15:38

Dubbel :)
Laatst gewijzigd door Maaij op 13 sep 2006, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 15:41

Afbeelding
Zo eventjes voor de goede orde! Domme fout van net, maar ja dat krijg je ervan als ja aan "start/stop-knop" denkt en bezig bent met de "sport-knop".

@Nexus:
Nee, de huidige Cooper S ben ik juist heeeeeeeel tevreden over, maar ik kreeg een inruilprijs waar ik eigenlijk niet onderuit kon. Bovendien had ik hem donderdag gezien en ik vind de nieuwe voorkant en het nieuwe interieur echt schitterend!

@Allemaal:
Bedankt weer voor de reacties, hier is iedereen er altijd zo snel bij!
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

13 sep 2006, 15:45

CooperS-indiblue schreef:Afbeelding
Zo eventjes voor de goede orde! Domme fout van net, maar ja dat krijg je ervan als ja aan "start/stop-knop" denkt en bezig bent met de "sport-knop".
Dit lijkt meer op een start/stop knop ;)
Ziet er gaaf uit. Ik ben er ondertussen al aan gewend in mijn huidige MINI ;)
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

13 sep 2006, 15:48

CooperS-indiblue schreef:@Nexus:
Nee, de huidige Cooper S ben ik juist heeeeeeeel tevreden over, maar ik kreeg een inruilprijs waar ik eigenlijk niet onderuit kon. Bovendien had ik hem donderdag gezien en ik vind de nieuwe voorkant en het nieuwe interieur echt schitterend!
Ahh, op die fiets! Ik ben erg benieuwd hoe de R56 in 't echt is. Binnenkort maar eens m'n dealer bellen :).

Voor wat betreft het zonnedak: een keer met een NewMINIclub'er meerijden die een zonnedak heeft misschien een idee?
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 15:51

Als je een keer dat zonnedak gehad heb doe je het denk ik altijd weer. Of je koopt natuurlijkeen cabrio.

Ik vind het heerlijk!!!
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2006, 15:55

sorry dat ik zo laat ben met m'n reactie op dit zeer goede nieuws! :) :mrgreen:

Van harte gefeliciteerd en we slepen je er de komende tijd wel doorheen :D maar daar reken je ook op hè :wink:

Hij is erg gaaf!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Who are U?”