Ik heb vorige week een nieuwe BMW 520d besteld. Zat ook te kijken naar een Mini Countryman, maar wilde wat meer ruimte en toch ook wat luxe aangezien ik ongeveer 40000 km per jaar rijd. Ik vond het in ieder geval belangrijk dat of m'n bijtelling naar beneden ging, of m'n brandstofverbruik. Aangezien ik met m'n huidige BMW 325i coupé ongeveer 1 op 9 rijd, is het me dus aardig gelukt om het brandstofverbruik naar beneden te krijgen (bijtelling helaas niet). Ik heb nog geen foto's, want hij wordt pas in Januari afgeleverd, maar hij ziet er in woorden als volgt uit:
Het is dus een BMW 520d High Executive
- Saphirschwarz
- 19 inch, styling 331 (voor 245 breed, achter 275 breed)
- Leder Dakota Zimtbraun
- elektrisch verwarmde voorstoelen
- koplampsproeiers
- park distance control
- Xenon en led coronaringen
- automatische 2 zone airco
- navigatie professional met idrive controller, 10,25 inch display en harddisc
- Bluetooth telefoon voorbereiding
- Voorbereiding BMW online en internet
- interieurlijsten Schwarz hoogglans
- BMW individual hemelbekleding Anthrazit
- 8 traps sportautomaat (met flippers op het stuur)
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
- Sportstoelen
- In delen neerklapbare achterbank
- sportstuur
- USB aansluiting met bediening via het stuur/idrive voor ipod
- uitgebreide functionaliteit voor aansluiting audiofiles op telefoon
- Ambiance verlichtingspakket
Zodra hij bij de dealer staat zal ik foto's gaan maken, maar deze drie en een halve maand gaan waarschijnlijk heel lang duren...
èrcé: BMW 520D High Executive - Afleverfoto's op pag. 3
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou lekker...ziet mijn 5 er helemaal oud uit straks
Mooi configuratie man! Succes met het lange wachten

Mooi configuratie man! Succes met het lange wachten

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nette ride heb je samen gesteld!
en die 520D's zijn echt snel!
succes met wachten
en die 520D's zijn echt snel!

succes met wachten

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- èrcé
- Be Mini
Bericht
Dat viel mij ook enorm op. Hij voelt wat minder snel dan m'n 325i Coupe, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de geluidsisolatie, maar op papier ontlopen ze elkaar vrij weinig (behalve in de topsnelheid, maar dat heb ik met m'n coupe ook nog nooit gereden). En wat nog mooier is, hij heeft een gemideld verbruik van 1 op 20. Nu zijn dat soort gemiddelden altijd wat positief, maar bij diverse tests kwam het gemiddelde op 1 op 17
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarschijnlijk wel te doen hoor, mijn vader haalt met zijn 318D Efficient Dynamics vaak makkelijk meer dan de fabrieksopgave.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook wel eens een R56 gereden met panoramadak maar die was aardig stil vond ik..slecht exemplaar gehad of ik toevallig een goed exemplaar?
Echt dikke bak als ik zo naar je lijstje kijkt..gefeliciteerd!èrcé schreef:Ben vooral benieuwd naar de stilte in de auto. Heb destijds m'n R56 S weggedaan omdat ik 's avonds suizende oren had vanwege m'n schuifkanteldak.
Ik heb ook wel eens een R56 gereden met panoramadak maar die was aardig stil vond ik..slecht exemplaar gehad of ik toevallig een goed exemplaar?
Onze sponsors