http://itunes.apple.com/nl/app/newminic ... 26278?mt=8
Ik heb zojuist versie 1.0.1 gereleased. Deze versie moet het probleem oplossen wat sommige mensen ondervinden bij het voor de 1e keer overhalen van alle members.

@wheeler: Afbeeldingen worden niet in de initiele update / members update opgehaald. Deze worden pas opgehaald als ze in beeld 'dreigen' te verschijnen. Dat is tevens de enige keer dat zo'n image wordt gedownload. Helaas heb ik geen xml/json bron van de users en hun gallery-id. Ben dus afhankelijk van de MINIboek page waar ik die data vandaan haal.wheeler schreef:De app werkt goed, vind alleen de download tijd voor gehele lijst erg lang. Dit is ook zo op de HTML pagina van smoelenboek (laadtijd 20.2 sec volgens Pingdom) dus ik denk dat daar nogal veel te winnen valt.
Wellicht kan je de data in stukjes ontvangen (eerst tekst, daarna afbeeldingen) of op andere wijze (JSON)?
P5ycH0 schreef: Als men nog wat leuks weet te verzinnen.... Ik sta open voor ideeën .....
Woosh! schreef:P5ycH0 schreef: Als men nog wat leuks weet te verzinnen.... Ik sta open voor ideeën .....![]()
![]()
![]()
![]()
Onze sponsors