Eergisteren kwamen we erachter dat ons koelvloeistof expansietankje lek was, dus met een beetje zoeken kwam ik hier terecht. Bij de dealer ondertussen een nieuw tankje gehaald, dus morgen even klussen.
Wat voor een Mini hebben we? Een Cooper S uit 2003. De kleurencombinatie laat ik maar even voor wat het is, ik heb al door dat het niet de populairste is hiero... We hebben de Mini nu een jaar en hij bevalt nog steeds. Mijn vrouw rijdt er voornamelijk mee naar het werk.
Overigens woon ik in Amerika, dus jullie zullen me niets snel tegenkomen.
Even voorstellen: Twix
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Welkom Twix,
Behalve als je Mini aftermarket Pink is, kun je m best showen hoor...iedere kleur vinden we mooi....
Behalve als je Mini aftermarket Pink is, kun je m best showen hoor...iedere kleur vinden we mooi....

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het is juist goed dat je niet de populairste kleur hebt. Variatie moeten we hebben, anders gaan we straks allemaal in dezelfde kleur rijden.
Welkom op het forum met je Liquid Yellow Mini!
Welkom op het forum met je Liquid Yellow Mini!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Twix
- Leerling Mini lid
Bericht
Zo, het expansietankje is vervangen en het lijkt goed te zijn nu. Zal het koelvloeistof een beetje in de gaten houden de komende tijd. De Mini is vandaag ook geinspecteerd en goed bevonden, dus we mogen weer een jaar rijden. De inspectie lijkt overigens veel minder te bevatten dan de Nederlandse apk.
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het ook wel een mooi kleurtje, is zeker niet "middle of the road"
Mooi rood is niet lelijk
Onze sponsors