Afterparty Great British 14/8

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Afterparty Great British 14/8

14 aug 2011, 18:50

Zo net thuis van een vrij natte dag :roll: :roll: Helemaal zuur om te moeten horen dat het thuis gewoon zonnig is geweest :evil: Anyway, de eerste editie van dit evenement, dat duidelijk nog naam moet maken en moet groeien. Het aantal bezoekers was volgens mij niet super hoog. Bij aankomst wel even op het verkeerde been gezet, stonden gewoon in de file naar de parkeerplaats......Alleen was dat de parkeerplaats van het beursgebouw, waar blijkbaar een congres van Jeova's Getuigen gaande was, niet het circuit zelf. :lol: Veel klassiekers, weinig modern spul op de New Mini's na. De klassiekerraces waren wel een leuke aanvulling. Clubstand zag er super uit, complimenten daarvoor 8)

Heb niet veel foto's gemaakt, maar ze zijn aan het uploaden.
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

14 aug 2011, 19:03

Wij zijn ook weer terug en kan jullie zeggen dat we ondanks de grote hoeveelheid regen een bijzonder geslaagde dag hebben gehad. Annet vpprspelde 2,5 mm regen, ze was alleen vergeten te vertellen dat men dat per 10 minuten meet. >)

Iedereen hield buienradar in de gaten en zei dat het na de lunch droog zou worden. Laat de lunch dan maar albvast doorkomen zeiden wij.
Uiteindelijk was tijdens het laatste vrij rijden van Franklyn, de zon alsnog doorgebroken. :zon

Wij hebben geen foto's maar wel een hoofd vol goede herinneringen. Vooral de clubkraam met allemaal leuke hebbedingetjes en de koekjes van Sabine, die aan het einde van de dag ook door OMA gegeten konden worden zonder in de thee te dopen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door H en S op 14 aug 2011, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

14 aug 2011, 19:09

Ondanks dat het niet erg druk was en het regende heb ik een topdag gehad. Als kers op de taart met Franklyn meegereden in de toerklasse (understatement!), super! Stand was supergezellig als verzamelpunt/kletshoek 8)
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

14 aug 2011, 19:24

Wat foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wimvs
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Lisse
Berichten: 311
Lid geworden op: 19 jul 2010, 15:27

14 aug 2011, 19:33

terug kijkend op de dag toch een leuke dag gehad, er waren wat dingen die nog aandacht nodig hebben(en ja het weer kon ook beter) voor een volgende keer maar ik zie de volgende keer zeker graag komen!!!!
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 849
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:16

14 aug 2011, 19:39

Zo, ook weer thuis.
onderweg aardig opgedroogd :P ,maar WAT een regen :? ,
we hebben de moed erin weten te houden,mededoor ALLE gezellige clubleden.
grote klasse dat jullie ondanks het slechte weer er toch weer een gezellig en leuk Mini uitje van hebben kunnen maken.
kleine impressie (er zij VEEL betere en mooiere foto's gemaakt)

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


@ Wim, toch jammer van die tweede rit,refund? :roll:
@Franklyn,mooi dat je toch nog kon rijden
@ Annet en Kees we houden ff contact ivm die badges
@ de rest (sorry ken jullie niet allemaal bij je naam /forumnaam) bedankt voor de gezellige dag.

Greetz,Zmorf
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

14 aug 2011, 19:44

Ook ik heb een erg leuke dag gehad, ondanks het kl*teweer. :) We waren als New MINI Club goed vertegenwoordigd met veel mooie MINI's en natuurlijk de kraam! 8) Verder waren er ook genoeg andere fraaie Engelse auto's te zien en er was de hele dag actie op het circuit. :ralley

Lekker dagje dus, alleen jammer dat de MINI bij aankomst in Assen een erg vreemd geluid begon te maken met ingetrapte koppeling. Is ook niet meer weg gegaan, maar ik ben gelukkig wel zonder problemen thuis gekomen. Morgen maar even naar laten kijken, ik hoop dat het meevalt... :?
Afbeelding
Wimvs
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Lisse
Berichten: 311
Lid geworden op: 19 jul 2010, 15:27

14 aug 2011, 20:17

Ik zal even een mailtje naar de organisatie doen Peter, komt goed en kunnen ze er de volgende keer rekening mee houden.
:O
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

14 aug 2011, 20:47

Ziet er desondanks leuk uit :) Misschien wat voor volgend jaar, want Assen is toch gemakkelijk 2.5u rijden vanuit Antwerpen.

Kostte het wat om over het circuit te knallen?
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini
Locatie: Groningen
Berichten: 674
Lid geworden op: 09 mei 2007, 21:02

14 aug 2011, 20:51

Het was ondanks het weer toch een hele leuke dag. Heel gezellig allemaal en leuke auto's tegen gekomen. 8) Volgend jaar zeker weer. Hierbij ff 2 foto's morgen ga ik verder met de andere foto's uit te zoeken (selectie maken uit ruim 300 foto's).

Afbeelding

Afbeelding

Gr Kim
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

14 aug 2011, 21:35

Nog maar weinig foto's hoor..... :roll:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

14 aug 2011, 21:42

Hoe laat begon de clubparade eigenlijk?
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

14 aug 2011, 21:43

rond 17:00 uur?
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

14 aug 2011, 22:12

chill-es schreef:Ondanks dat het niet erg druk was en het regende heb ik een topdag gehad. Als kers op de taart met Franklyn meegereden in de toerklasse (understatement!), super! Stand was supergezellig als verzamelpunt/kletshoek 8)
Ik ging tanken bij joure en toen deed.de.Stuurpomp het weer LOL

Ik heb ook genoten, ook ondanks mijn natte jas........En het rijden op de track was echt.gaaf ging voor mijn gevoel ergggggg hard 180 getikt op het rechte stuk lkkkkrrrr bochten werk ging redelijk maar kan echt beter :mrgreen: :P


Dank je wim kees annet en rest voor de toch organisatie en wie ik eventueel vergeten ben
burn rubber not your soul

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”