Ik zag ook nog een NewMINIclub kentekenhouder op in ieder geval 1 van de 3 Mini's zitten

Groeten!
helemaal mee eens, dus wat beter het forum in de gaten houden en lekker mee gaanmini cabrio schreef: Volgende keer kan je gewoon mee om pannekoeken te eten joh![]()
De rest laten we niet zien......Friso89 schreef:200km/h valt nog wel bij te houden![]()
Maar is goed! Leuk initiatief, zo'n meeting op de IVA. En waren de pannekoeken lekker?
Haha ik ben er nog nooit geweest, maar pannekoeken gaan er bij mij altijd wel inmini cabrio schreef:De wensput is altijd lekker toch
We gaan nog een keer een avond pannenkoek meeting organiseren, dus ff in de gaten houden Friso
Ik zal morgen eens kijken of ik je wagen op de parking kan spotten.. dr staan er best wat aan de Hogesteeg...
Die van mij zal ook niet te spotten zijn op de IVA, omdat die veilig thuis in hoofddorp staatFriso89 schreef:Haha ik ben er nog nooit geweest, maar pannekoeken gaan er bij mij altijd wel inmini cabrio schreef:De wensput is altijd lekker toch
We gaan nog een keer een avond pannenkoek meeting organiseren, dus ff in de gaten houden Friso
Ik zal morgen eens kijken of ik je wagen op de parking kan spotten.. dr staan er best wat aan de Hogesteeg...![]()
Ja het is daar bijna een Mini-walhalla! Weet niet of je die Belgische zwarte Mini Cooper D ook al hebt gezien? (met Aeropack, zwarte koplampen, zwarte velgen en viperstripes) Die is van een klasgenootje... erg dik!
Jouw auto heb ik volgens mij ook nog niet gezien... van die van mij rijdt een copycat rond op de IVA. Al zal de kenner wel de verschillen zien (hij heeft o.a. geen xenon).
Maar ik zal morgen ook eens goed opletten
Ohhh vandaar!mini cabrio schreef: Die van mij zal ook niet te spotten zijn op de IVA, omdat die veilig thuis in hoofddorp staatIk woon op 3 minuten van de IVA aan de bosstraat.. Om dan met de MINI naar school te komen, vind ik een beetje overdreven
heeft die van jou 2 van die vreemde stickertjes op de achterklep? die zie ik nog wel eens voorbij rijden op de hoofdstraat namelijk
Die Zwarte dooper is me ook al eens op gevallen ja, erg mooi ding
En ook die AB R53 jcw, mooi ding
![]()
Wie weet spot ik jezelf ook eens
Onze sponsors