Wat een leuk forum is dit!!!
Op het moment rij ik nog in een grote Zweedse en ben ik actief op het volvo-forum.nl. Aangezien ik een stuk minder kilometers ga maken hebben we besloten mijn auto, een Volvo XC70 te vervangen voor een Cooper van 2006/2007. Van groot maar snel fourwheel drive hok naar een kart met voorwielaandrijving..... bijna hetzelfde toch?

Ik hoop op dit forum de nodige informatie te vinden voor het vinden van een technisch goede Cooper. Via dit forum en alle leuke foto's hoop ik de Mini verder te verfraaien. Nu moet ik eerst mijn Zweedse verkopen en dan kan de knoop doorgehakt worden.
In de tussentijd ben ik aan het rondkijken en heb ik meteen al een vraag. Met een budget van max 11.000Euro zouden jullie dan voor een R50 of R56 gaan? Het gaat mij voornamelijk om de betrouwbaarheid en rijkwaliteit. Wat is wijsheid?
Ik heb een prachtige R50 Cooper gezien: http://www.seldenrijk.nl/main.php?page=seldenr" onclick="window.open(this.href);return false; ... Car-detail
Voor 2 a 3000Euro meer koop je ook een R56 van 2007 met dezelfde km-stand. Wat is wijsheid? Een doorontwikkelde R50 of een eerste serie R56 met kinderziektes???
Ben benieuwd naar jullie reacties.