2011 MINI Cooper S in GT5

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

2011 MINI Cooper S in GT5

14 dec 2011, 18:57

Vandaag las ik dat in de nieuwe DLC voor GT5 een nieuwe MINI komt! Het gaat om de 2011 MINI Cooper S :D
De DLC zal ,waarschijnlijk, vanaf 20 december te verkrijgen zijn voor $3.99 dollar in de Playstation Store.
Hopelijk stoppen ze er deze keer wel een beetje mooie wielen onder, want Gran Turismo kennende wil dat nog wel eens tegenvallen. :(

http://www.gthq.nl/home/nieuws/655-gran ... 202-en-dlc

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 dec 2011, 09:31

Hier de volledige lijst met updates (van GTPlanet)
Kazunori Yamauchi has announced Gran Turismo 5‘s next software update and new downloadable content will be coming on December 20, 2011. Via Twitter:

[Japanese tweet, translated:] GT5 next update, DLC, Christmas is one week later. On December 20. Tomorrow is going to be a press release.

[English tweet:] The release of the next GT5 update, DLC, and Christmas present is coming next week.

Polyphony Digital has already posted an online service maintenance notice for the date, between the hours of 03:00-04:00 GMT, so the new material should become available at that specific time.

UPDATE: Sony has jumped the gun a bit, posting all the information about the new content on their blog. Here’s a complete listing of all the new changes coming in GT5 2.02:

Users can now change wheels on Standard cars
The settings sheets will include a new ‘copy’ feature
In GT Auto, players will be able to see how the oil changes, aerodynamic parts, engine overhauls, and racing modifications will affect performance points and engine power, before and after their application
Free coupons have been added that allow you to wash cars, change oil, overhaul your engine, or refresh the car body in GT Auto (10 coupons will be distributed for free to each of those who have downloaded the 2.02 update)
Pressing the Square button in the car coupon selection screen of the Car Delivery will now allow you to exchange all car coupons at once, rather than doing one at a time
In screens where the [Garage] and [Driver List] buttons are displayed in the A/B Spec events, Special Events, and Seasonal Events, pressing the Square button will now show the [Garage], and pressing the Triangle button will bring up the drivers list
In My Lounge, the room settings will feature a new ‘Max. number of participants’ setting
In the event selection screen of seasonal events, there are now ☆(star) marks that show the number of Gold Trophies attained in each event
Improved racing sound effects
Elements of the steering assist controls (used when using certain controllers on Racing Karts) have been tweaked.

These new cars will also be available as DLC for $3.99:

2011 Mini Cooper S
2010 Volkswagen Golf VI R
2010 Volkswagen Scirocco R
2012 Nissan GT-R Black edition R35.

The blog post also confirms the Toyota 86 will be available for free in the 2.02 update, and the previous batch of DLC will now be available on all the user accounts of a PlayStation 3 console (they can be purchased from their respective dealers within the game).

Finally, anyone who purchased the first batch of DLC will receive a free “Gran Turismo Racing Kart 125 SP” along with five free “New Car Refresh” cards that reset any car in the game back to as-new condition, without losing any modifications that have been performed to it.
Goede lijst met updates! Alleen jammer dat de DLC maar 4 auto's gaat bevatten en daarvan ook wederom een Nissan GT-R :?
Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 dec 2011, 09:59

Altijd baas boven baas he :wink:

Ja inderdaad jammer dat er maar 4 auto's in zitten, maar ja het is beter dan alleen maar van die japanse gebakjes :D
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 dec 2011, 20:12

Sinds vandaag is eindelijk de DLC uit waarin de nieuwe MINI Cooper S zit. Hierboven is ook te lezen welke auto's er nog meer inzitten, maar aangezien dit een MINI forum is gaat het natuurlijk vooral om deze auto :D . De DLC is te downloaden uit de playstation store voor 3.99 euro. Of de extra content het geld waard is laat ik even in het midden, maar de MINI is in elk geval leuk.

helaas is niet alles top, want op de een of andere manier stoppen ze vaak hele aparte (naar mijn mening vaak ook lelijke) wielen op de auto's uit Gran Turismo. De andere twee MINI's uit dat spel (2005 en 2007 dacht ik) staan bijvoorbeeld ook op wielen die ik in het echt zelden zie. Dit keer hebben ze zwarte R98 Web-spoke wielen op de auto gezet. Niet mijn eerste keus, maar het kon erger.

De auto is te koop bij de dealer voor 30.300 Credits en in leverbaar in de volgende kleuren met tussen haakjes daarachter de dakkleur.
- Chilli Red (wit)
- Spice orange (zwart)
- Hot chocolate (zwart)
- Eclipse gray (zwart)
- Midnight black (wit)
- Britisch racing green II (zwart)
- Lightning blue (wit)
- Laser blue (wit)
- Ice blue (zwart)
- Pepper white (zwart)
- White silver (zwart)

Hier nog enkele foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 dec 2011, 21:17

Pessimist modus on:
Ik boycot DLC. Heb al genoeg voor de BD betaald.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 dec 2011, 09:07

P5ycH0 schreef:Pessimist modus on:
Ik boycot DLC. Heb al genoeg voor de BD betaald.
Ja ik ben het met je eens, maar ik ben bang dat de uitgever er niet zo mee zit dat ze 4 euro minder van krijgen. Er zijn zoveel mensen die het toch wel kopen dat het nooit gratis gaat worden. Aangezien ik die auto toch graag wil hebben, dan maar 4 euro lappen...
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2012, 19:02

Vandaag is er weer digitaal MINI nieuws. Op 18 Januari zal er (alweer....) een DLC pack uitkomen voor Gran Turismo 5 waar de MINI Countryman Cooper S inzit! Ik vind het wel een beetje jammer dat er nu weer moet gaan betalen voor die nieuwe auto's, maar heel misschien ga ik hem wel kopen. Met een Countryman in GT5 rijden is natuurlijk wel lachen. Het pack zal ongeveer 4,50 euro kosten en dan krijg je er trouwens ook nog andere auto's bij.

Voor verdere informatie verwijs ik jullie graag naar deze link:
Link
Roy - Boy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 jan 2012, 11:13

MINI Countryman Cooper S in GT5:

Youtube Filmpje

Krijg het filmpje niet werkend geplaatst, vandaar een link!

Afbeelding
| Mini 850 - 1975 | MINI Cooper Clubman - 2008 |
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2012, 13:02

Hoi Roy

Leuk om te lezen dat nog iemand GT5 speelt en zich interesseerd voor de MINI's :D Heb jij de nieuwe DLC ook gekocht of heb je alleen een filmpje opgezocht?
Roy - Boy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 jan 2012, 13:16

kimi100 schreef:Hoi Roy

Leuk om te lezen dat nog iemand GT5 speelt en zich interesseerd voor de MINI's :D Heb jij de nieuwe DLC ook gekocht of heb je alleen een filmpje opgezocht?
Hey Kimi,

ik heb de DLC nog niet gekocht.... Ga ik wel doen zodra ik thuis ben vandaag!
Ik was wel heel erg nieuwsgierig en had daarom al eens gekeken of er een filmpje van de MINI in GT5 te vinden was.

Kan haast niet wachten om met de Countryman te gaan rijden, hahaha....

Groetjes,

Roy

Ps. mijn PSN is: royboy-1989
| Mini 850 - 1975 | MINI Cooper Clubman - 2008 |
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2012, 13:54

Ja ik vind die nieuwe auto's en dan vooral de Countryman ook leuk, alleen 7 euro voor een paar van die auto's is wel weer wat veel. Misschien doe het nog wel, maar eerst nog even afwachten :D
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2012, 15:08

Mja, ik vind het ook veel geld voor wat auto's (en evt een circuit). Het is al veel als ik dat spel 1u per week speel.

Beetje jammer, want er zitten best dikke rides in de nieuwe car packs.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2012, 15:14

GeoBem007 schreef:Mja, ik vind het ook veel geld voor wat auto's (en evt een circuit). Het is al veel als ik dat spel 1u per week speel.

Beetje jammer, want er zitten best dikke rides in de nieuwe car packs.
Ja klopt ik vind inderdaad ook dat er wel leuke auto's inzitten, maar ik speel het niet zo veel meer. I het begin wel, maar als je eenmaal een groot deel van de races hebt gehaald wordt het snel saai naar mijn mening. Met GRATIS car packs kan je de levensduur dan extra verlengen, maar dit is helaas niet het geval :|

Terug naar “Kletshoek”