Woon in België en heb een passie voor auto's.
Om de simpele reden dat je geen advertenties mag posten zonder je voor te stellen, doe ik het nu.
Moest overigens goed zoeken waar dit topic zat, heb het bij registratie niet gezien

Foto's komen er aan!endymion schreef:Hoi Paul hartelijk welkom hier op de forum.
Heb jevan je mini.
Ga je een winkeltje beginnen hier?paulcustoms schreef:Om de simpele reden dat je geen advertenties mag posten zonder je voor te stellen, doe ik het nu.
Zeker niet, maar ik ben druk bezig met onderhandelen over een auto van de zaak (Volvo V40 T-5 summum).P5ycH0 schreef:Ga je een winkeltje beginnen hier?paulcustoms schreef:Om de simpele reden dat je geen advertenties mag posten zonder je voor te stellen, doe ik het nu.
Hier zijn de foto's te bekijkenpaulcustoms schreef:Foto's komen er aan!endymion schreef:Hoi Paul hartelijk welkom hier op de forum.
Heb jevan je mini.
De geluidskwaliteit is echt overweldigend, dus ik vind het niet overdrevenboris_brznjef schreef:allemachtig wat een audio in dat kleine bakkie. Niet wat overdreven veel?
Deze audio is zeker niet "brommig" mocht de sub te veel zijn kan je die regelen met de gain. Net zo makkelijk als de radio zachter/harder zetten.boris_brznjef schreef:een mooie goede speaker in de deuren snap ik maar die grote box in de trunk is een beetje to much. Ik vindt soms de HK audio al wat overdreven brommig op de snelweg.paulcustoms schreef:De geluidskwaliteit is echt overweldigend, dus ik vind het niet overdrevenboris_brznjef schreef:allemachtig wat een audio in dat kleine bakkie. Niet wat overdreven veel?
"Badkuip effect" is redelijk tegen gegaan door de hele auto te dempen.boris_brznjef schreef:De HK audio is ook niet top of the bill maar voor een badkuip wat een auto is meer dan voldoendepaulcustoms schreef:Deze audio is zeker niet "brommig" mocht de sub te veel zijn kan je die regelen met de gain. Net zo makkelijk als de radio zachter/harder zetten.
Het is niet te vergelijken met een "simpel" hk-setje (no offence) de kwaliteit van deze setup is vele malen beter.
(Ook veel meer mogelijkheden om eventueel naar eigen "audio smaak" in te stellen). Er zitten toch teveel ruis plekken in vooral als je rijdt.Heb liever mijn thuis audio wat beter voor elkaar dan. Maar de Mid/laag balans is dus goed te vinden voor het kick moment zonder dat je oren pijn doen.
Onze sponsors