Had laatst een Mini One 2004 indyblue voor de sloop gekocht maar denk toch dat ik er een projectje van ga maken.
Als ik het goed bekijk hoeft er alleen een ander rechts achterscherm en motorkap op want verder is het een mooie uitv.
Afgelopen week ook nog een 2002 S bijgekocht voor onderdelen/sloop en toen ontstond het idee om een van de twee
toch weer op te bouwen.
Ga waarschijnlijk de S motor incl bak en draadboom/ecu en onderstel in de One zetten.
De One is reeds voorzien van de volgende opties: Airco,Panoramadak,Regensensor,Dimmende binnenspiegel,Voorruit verw.
De S motor laat ik waarschijnlijk gewoon in orig staat.
Voor de kleur zit ik aan de kleur van de nw R56 GP te denken met Chilired accenten.
Weet alleen nog niet of ik een aerokit of orig S bumpers ga plaatsen en met of zonder meegespoten wielkastranden.
Er komt ook een orig Carbon GP spoiler op en volledig Orig jcw carbon dash incl dowtubes in.
De S heeft al eibach veren dus gaat wel staan met de 18" Azev's die ik ook nog heb liggen.
Iemand nog leuke ideen voor dit project.(moet wel enigzins betaalbaar blijven natuurlijk.