Brabantse Winterrit

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

Brabantse Winterrit

15 jan 2006, 20:18

Zo, vandaag een lekker daggie opstap geweest met Indi (en dus gisteren een keurig in de poets gezet).

Een rit door het brabantse (winter) landschap georganiseerd door het Brabants Mini Genootschap. Was een erg leuk ritje met verassende kryptische vragen. Er waren a4-tjes gebruikt met afbeeldingen en deze moesten dan een popband voorstellen.

Onze oplossing voor het antwoord 'een toontje lager' was wel uniek denk ik, volgens vriendje A. (en notenlezer) waren het allemaal b-noten en ??n g-noot, dus dachten wij:"mooi,dat zijn dan de BeeGees". Fout dus...was 'toontje lager'.

Had dan wel de shooter vraag goed, dat dan wel weer.

Al met al een geslaagde dag waar Sleefje en Arjan 27e zijn geworden en wij heerlijk hebben kunnen genieten van het uitlaatgeluid van Berthil en zijn volledig verlaagde mini :D

We hadden ook foto's gemaakt, maar deze zijn alleen mislukt (ik moet ook niet aan dingen zitten waar ik geen verstand van heb...solly :oops: )

Op naar de volgende meet: Brugge here I come! :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

15 jan 2006, 20:23

Ik reed strax nog een beetje rond in de omgeving Waalwijk. Daar heb ik een controle post gezien en nog even met die mensen gepraat. Was wel even leuk. Had ik maar mee gedaan, maar ik kon niet (dacht ik, achteraf dus wel).
Volgende keer dan maar...

Ik heb trouwens de MINI's van Sleefje/Arjan en Berthil (en de classics) nog zien staan bij de finisch. @ Berthil: ziet er mooi uit!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

16 jan 2006, 10:54

Maar even mijn postje op deze juiste plek gezet:

Was een leuke rit vandaag met een uitdagende puzzelrit en schitterend weer. Ik was alleen vandaag maar Ton had zich vrijgemaakt om bij mij navigator te zijn. Zijn zoon reed in zijn MINI met zijn vrouw, en zijn dochter in haar eigen classic. Dat is nog eens een MINI/Mini familie :)

Wat Ton deed tijdens de puzzelrit zag er enorm ervaren uit, dus ik dacht dat we wel hoog zouden eindigen. Helaas 33ste van de 40, maar het plerzier was er niet minder om.

Helaas heb ik vanmorgen misgetikt bij het instellen van de camera waardoor deze heeft belicht op het interieur in plaats van 'exterieur', daarom zijn alle beelden buiten de auto overbelicht door de hevige zon. Ik heb toch maar wat samengesteld van de beelden waar de auto's in de schaduw rijden en dat is helaas niet zoveel.

40 seconden Brabantrit 2006 (6Mb)

Perfect gedaan Inimini!
Gebruikersavatar
Inimini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Waalwijk
Berichten: 196
Lid geworden op: 06 jan 2006, 13:48

19 jan 2006, 10:43

Helaas wel kort jah, maar zit hier wel met een SMILE op mijn gezicht, gezellig die herinneringen aan een mooie dag he... :wink:

Thanks voor de complimenten en ja Sleefje... jullie haden dus ook duivelse gedachten bij ons >) :D
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

19 jan 2006, 11:07

H? Marloes,

Wanneer spreken we weer af voor een meet? Je hebt aan de uitslag gezien dat nog wel wat oefening kunnen gebruiken ;-) :mrgreen:

Was voor herhaling vatbaar :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

19 jan 2006, 11:08

H? Marloes,

Wanneer spreken we weer af voor een meet? Je hebt aan de uitslag gezien dat nog wel wat oefening kunnen gebruiken ;-) :mrgreen:

Was voor herhaling vatbaar :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Inimini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Waalwijk
Berichten: 196
Lid geworden op: 06 jan 2006, 13:48

19 jan 2006, 11:27

Arjan schreef:H? Marloes, Wanneer spreken we weer af voor een meet?


ja eh... ik zit natuurlijk wel veel 'aan de andere kant' met ritten (classic-kant) maar een MINI rit in de buurt kan ik ook wel waarderen hoor, wie heeft er dan voor mij een MINI? of plekje in de MINI (wil ook wel eens navigeren ipv steeds rijden alhoewel in een MINI :lol: )

We gaan iig 14 mei de Ronald McDonald Rit rijden (kleine tourtocht onder politiebegeleiding in Tilburg) Hiervan gaan alle opbrengsten naar het huis in Tilburg dus allemaal komen he!

Voor de volgende puzzelrit mag je me altijd mailen :wink:
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

19 jan 2006, 11:41

inimini schreef:ja eh... ik zit natuurlijk wel veel 'aan de andere kant' met ritten (classic-kant) maar een MINI rit in de buurt kan ik ook wel waarderen hoor, wie heeft er dan voor mij een MINI? of plekje in de MINI (wil ook wel eens navigeren ipv steeds alhoewel in een MINI )
Er zijn vast wel een aantal MINI-rijders die een goede navigatrice kunnen gebruiken. :-))
inimini schreef:We gaan iig 14 mei de Ronald McDonald Rit (kleine tourtocht onder politiebegeleiding in Tilburg) Hiervan gaan alle opbrengsten naar het huis in Tilburg dus allemaal komen he!
Heb je meer informatie voor handen?
inimini schreef:Voor de volgende puzzelrit mag je me altijd mailen
Doen we! en blijf gerust posten en meekijken op het forum en op de agenda

[/quote]
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Inimini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Waalwijk
Berichten: 196
Lid geworden op: 06 jan 2006, 13:48

19 jan 2006, 12:04

Voor de goede doel rit:
Ronald mcDonaldrit

We doen ons best zo gauw mogelijk een inschrijfformulier on-line te zetten.
We willen 150 auto's dus wel allemaal komen he???
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

19 jan 2006, 15:54

Goed initiatief deze rit...!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gebruikersavatar
Inimini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Waalwijk
Berichten: 196
Lid geworden op: 06 jan 2006, 13:48

23 nov 2006, 21:33

mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl

Terug naar “Afterparty”