Testbankdag 11-02-2006: Beek Autoracing

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
lisette
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Dishoek
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 okt 2005, 18:48

Testbankdag 11-02-2006: Beek Autoracing

11 feb 2006, 17:43

Ha, ik ben de eerste!!!

Voor de mensen die er niet waren of nog even willen nagenieten heb ik wat foto's in de gallery gezet.
Wat ons betreft een erg geslaagde dag! Weer veel nieuwe mensen (en mini's) leren kennen. Was erg gezellig!

Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

11 feb 2006, 18:23

En ik tweede.. was een super dagje! mooie afsluiter met Tunnel blazen :lol: dat was echt kicken!! dak eraf en genieten, wat een herrie maken die spruitjes, zeg!
Ik hoop dat iedereen tevreden was over hun resultaten van de mini, ik iedergeval wel!! 195PK!! oke, het is niet de 210pk die MTH beloofd maar daar geloofde ik toch niet in..
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

11 feb 2006, 18:44

Hallo weer 8)


Het was idd een hele gave dag voor herhaling vatbaar heb wel niet op de testbank gestaan,maar heb veel te bewondere gehad.

Ik heb ook een aantal foto,s in mijn galerij staan. :wink:
Gebruikersavatar
P. de Gast
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Almere
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:19

11 feb 2006, 18:46

Topdag...!!

Heb het erg gezellig gehad.. en was leuk al die nieuwe gezichten eens te zien....


Greetz..
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

11 feb 2006, 18:53

Wij zijn ook weer terug van een ontspannen, gezellig en leerzame dag.
De resultaten hebben we op schrift al binnen, maar de komende week krijgen we dan ook de digitale resultaten en dan kunnen we mooi de verschillen zien.

Was erg leuk en gezellig om al die nieuwe gezichten te zien en even met lekker te babbelen. Dat smaakt naar meer! Op naar de volgende meet.

De gastvrijheid van Beek Autoracing was bijzonder groot. Heeeerlijke koffie, lekker gebak en leerzame uitleg.

Er zijn weer heel wat MINI-ervaring opgedaan vandaag. De autosleutels werden vandaag driftig onderling gewisseld :wink: Benno, bedankt voor de gastvrijheid in de Cabrio!! Was heel erg 8)
en Hans bedankt voor de organisatie.

Op naar de 2e editie van de testbankdag.

Tja, die tunnels bij Leidschendammmmmmmmmmmmmmmmm!! :mrgreen:

Afbeelding
met dank aan Wim voor de collage
Laatst gewijzigd door Arjan op 11 feb 2006, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

11 feb 2006, 19:08

In 1 woord kickuuuuuuuuuhhhh!!! Veel NewMINIclub-ers gezien en gesproken, veel MINI's bewonderd en op de gevoelige plaat gezet, een kickuh heenreis met een stuk of 17 MINI's achter elkaar aan naar Beek autoracing vanaf Barendrecht (kopman 'LUV' was moeilijk bij te houden met z'n acceleratie- en zigzagtechniek door het verkeer :wink: Op een gegeven moment gingen we maar op het geluid af... :wink: . Hele gastvrije mensen bij Beek autoracing en wat een vakmanschap!! We hebben ook van jullie verschillende merken uitlaatgeluiden genoten ennuh...er zitten wel 3 kroonjuweeltjes bij de NewMINIclub (zie Sepp's gallery). Ik kan al bijna het wachten niet opbrengen totdat we naar Oxford gaan...
"We've got a thing..."
Laatst gewijzigd door Sepp op 12 feb 2006, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

11 feb 2006, 19:27

ben benieuwd naar de dyno resultaten ?
worden deze gepost ?
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

11 feb 2006, 19:31

@sepp, ben je niet een paar vergeten?? :lol: Vond elke mini wel gaaf, zelfs die vieze zwarte one..
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

11 feb 2006, 19:32

@ Snans:

De data zal maandag naar een ieder van ons toegezonden worden, daarna verwerkt in één collectieve grafiek en dan waarschijnlijk wel op het forum geplaatst worden (anoniem).

De uitslag hebben de meesten vandaag al in de vorm van een grafiek meegekregen.

Was wel een gigantisch leuke ervaring zo'n dag :lol:
Hans schreef:@sepp, ben je niet een paar vergeten?? Vond elke mini wel gaaf, zelfs die vieze zwarte one..


hahah! (ik ook hoor) ;-) :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

11 feb 2006, 19:43

Was weer erg gezellig!!
PS. de snelle ventiedopjes hebben het naar verwachting goed gedaan :mrgreen: (wellicht nog een kleine aanpassing mogelijk) :lol:

GR.werner
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

11 feb 2006, 19:53

Hans schreef:Ik hoop dat iedereen tevreden was over hun resultaten van de mini, ik iedergeval wel!! 195PK!!
Heb net Hans nog even gesproken in Zoetermeer. Helaas ben ik jullie net misgelopen.... Ik reed 200meter bij Hans en Berthil vandaan toen ze elkaar gedag toeterde.
Vind het ECHT k*t voor Berhil dat z'n vermogen zo tegen viel...
Ben wel blij dat maar weer eens door mijn zwarte MCSC maatje is bewezen dat 'wij' de snelste zijn :D .

Jammer Werner dat je Hans niet bij kon houden.... (shakeit) Maandag ff een K&N inlegfiltertje halen? Loopt ie misschien ook niet zo rijk meer. :p

De MCSC rulez!!!!
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

11 feb 2006, 20:30

Was érg leuk om met jullie mee te rijden richting Den Haag. Uiteindelijk moesten we -zoals bekend- eerder de groep verlaten op de snelweg. Ik zag Berthil (reed achter me) al twijfelen toen ik een andere afslag pakte, maar het was gepland ;)

Eerste keer dat ik in een groep rij met de MINI, wat een leuke reacties allemaal op de snelweg, echt super! Laten we het snel herhalen richting Oxford :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

11 feb 2006, 20:39

Nexus schreef:Eerste keer dat ik in een groep rij met de MINI, wat een leuke reacties allemaal op de snelweg, echt super! Laten we het snel herhalen richting Oxford
We gaan het 27 en 28 maart 2006 nog veel langer achter elkaar aanrijden 8) dat belooft wat!! :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

11 feb 2006, 20:41

Ik vind het echt apart hoe een rij MINI's een smile op het gezicht van de overige weggebruikers tovert :), echt leuk.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

11 feb 2006, 20:45

Plopperdeplop, zoveel MINI's, zoveel enthausiaste mensen. Geweldige dag gehad. Plentie gesprekken met zowel nieuwe als bekende gezichten van de NewMINIclub. Helemaal top 24 stuks op de eerste grotere meeting van NewMINIclub.

Af en toe een geluid als een hele grote stofzuiger uit de catacomben van Beek racing als er weer een van onze geliefde MINI's naar de 7500 toeren werd gejaagd.
OMP boven en onder strut brace geplaatst op Indy samen met Sleefje, ja de bout zat goed vast!
Stukkie Leidschendam na afloop zeer leukieleuk (al ging de coordinatie wat verkeerd toen bleek dat Berthil zijn Cam nog op de natte MINI moest plakken) Toen wij bij Wassenaar gekeerd waren en terugreden richting Zoetermeer, hoorde we nog net Berthil, Sleefje en Hans de lange tunnel bedwingen (WAAUUW wat een kabaal)
Vervolgens de verplichte Gouden Bogen kost naar binnen geschrokt en afscheid genomen van een stel MINI-mensen die we waarschijnlijk vaker gaan zien :wink:

Dit gaan we vast nog een keertje doen!!

Ciao

Terug naar “Afterparty”