Leuke tekening uit Japan
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Leuke tekening uit Japan

Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waar heb je het over?
Achteraf gezien had ik misschien de MINI moeten bestellen op 16" x 7 en toch een ET waarde van 40. De omtrek wordt dan wel kleiner maar de handling van de MINI wordt dan wel beter.
Overigens ben ik wel blij hoor met mijn huidige velgen! Doen aan de vroege minilites denken.
Ida schreef: Zitten natuurlijk geen 17" velgen onder

Achteraf gezien had ik misschien de MINI moeten bestellen op 16" x 7 en toch een ET waarde van 40. De omtrek wordt dan wel kleiner maar de handling van de MINI wordt dan wel beter.
Overigens ben ik wel blij hoor met mijn huidige velgen! Doen aan de vroege minilites denken.
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Bedoelde de mensen van het plaatje die niet zo vrolijk kijken was een grapje naar Sleefje.Mini Poeper schreef:Ida schreef: Zitten natuurlijk geen 17" velgen onderWaar heb je het over?

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sorry, ok ik snapIda schreef: Bedoelde de mensen van het plaatje die niet zo vrolijk kijken was een grapje naar Sleefje.
Onze sponsors