Hallo mensen!
wie wil er ook een set stoere verstralers op zijn/haar mini?
Ik wil graag een set aanschaffen bij Martin echter zit die op dit moment zonder en worden er weer nieuwe besteld bij 7 deelnemers.
Een set verstralers kost 175 euro (excl.6,20 verzendkosten)
Wil je ze er door Martin in Nieuwleusen (bij Zwolle) op laten zetten dan betaal je 15 euro extra (dus 190 in totaal)
Dus wie doet er mee??
grtz
Anouk
1. Noukieee (met montage)
2. Valentijn(met montage)
3.Jaap Gelens (met montage)
4. Serghe (met montage)
5. BRG (met montage)
6. Jurgen 1x (met montage)
Verstralers
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
Verstralers
Laatst gewijzigd door Noukieeeee op 29 aug 2007, 21:44, 9 keer totaal gewijzigd.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi noukie,
ik heb ze ook door martin er op laten zetten. Ik was de eerste echte S waarbij hij het gemonteerd had. Nu zat er een vertraging in de groot licht lamp en de rest van de 3 lampen. Heb vernomen dat meerdere mensen hier last van hebben of hadden. Daarom geef ik je als advies mee, laat ze door hem aansluiten alleen dan wel 1 lampje op 1 koplamp. Ga je 2 lampen op dezelfde draad doen ga je die vertraging krijgen. Dit heeft met de zekeringen te maken en met schakelkast die in de auto zit. Wanneer je dit zo doet doen ze het perfect en krijg je de ideale stoere look!
Ik ben er heel tevreden mee en het zijn ook nog eens kei aardige mensen
:D:D
ik heb ze ook door martin er op laten zetten. Ik was de eerste echte S waarbij hij het gemonteerd had. Nu zat er een vertraging in de groot licht lamp en de rest van de 3 lampen. Heb vernomen dat meerdere mensen hier last van hebben of hadden. Daarom geef ik je als advies mee, laat ze door hem aansluiten alleen dan wel 1 lampje op 1 koplamp. Ga je 2 lampen op dezelfde draad doen ga je die vertraging krijgen. Dit heeft met de zekeringen te maken en met schakelkast die in de auto zit. Wanneer je dit zo doet doen ze het perfect en krijg je de ideale stoere look!
Ik ben er heel tevreden mee en het zijn ook nog eens kei aardige mensen

- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Lijkt mij ook wel wat, die verschijners, maar dan wel met montage, anders kunnen het zomaar knipperlichten zijn.
Groeps Montage(!)

Groeps Montage(!)
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
Valentijn en Jaap ik heb jullie op het lijstje gezet, zodra we met zijn 6en zijn kunnen we afspreken met Martin
- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Superr.
Rijden er nog veel te veel zonder die mooie verstralers. Dus snel op naar de 6!!

mini-CAB
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
@ Jurgen
we zitten nu in totaal op 4 setjes, en we hebben er minimaal 6 nodig voordat ze besteld worden, de groupbuy loopt dus nog wel even...
we zitten nu in totaal op 4 setjes, en we hebben er minimaal 6 nodig voordat ze besteld worden, de groupbuy loopt dus nog wel even...
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
@Jurgen wat komt jou het beste uit dan? ik stuur Martin alvast een PM dat die kan bestellen en dat we dan zsm een datum prikken
@ de anderen: We zijn compleet!!!
@ de anderen: We zijn compleet!!!
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
@vangrafhorst stuur Martin even een PM met die vraag want daar durf ik je geen antwoord op te geven..
Onze sponsors