Extra interieurverlichting MINI accessoire

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Extra interieurverlichting MINI accessoire

31 mar 2006, 18:04

Kijk, alweer een reden om naar de dealer te gaan :)

Kennlijk is er een nieuwe officiële kit uit om je MINI interieur wat bij te lichten via wat amber of blauwe LEDjes. Deze worden onder de tuimelschakelaars en in de twee (as)bakjes gemonteerd.

De Do It Yourself handleiding (officieel MINI PDF) op Motoringfile laat goed zien hoe dat in zijn werk gaat. Nu is het nog wachten op de eerste foto's.

Ik heb er al de instrumentenset hangen die ook wat licht geeft maar een paar extra lampjes vind ik altijd erg mooi. En het is weer een reden om de boel los te halen, dat gedeelte is nog niet los geweest :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 jun 2006, 14:08

Mijn Amerikaanse collega heeft het setje als verjaardagscadeau meegenomen uit Amerika voor mij :)
Ik kan bijna niet wachten met inbouwen maar ik heb ook wat JCW carbon besteld en het zou stom zijn om nu de boel los te trekken en volgende week nog een keer als het carbon er misschien is.

De set bestaat uit bedrading en stekkers om de extra verlichting op de bedrading onder de sigarettenaansteker aan te sluiten. LEDs voor in de twee cupholders en een verlicht glazen buisje voor onder de tuimelschakelaars. De set komt met een extra schakelaar waarmee alle afzonderlijke lampen aangesloten op set kunnen worden in- en uitgeschakeld. Op de set zit ook een aansluiting voor voetverlichting maar de voetverlichting zelf zit er niet bij. Misschien dat ik daar dan nog wat anders op aansluit. Ik zal wat fotootjes maken als het er in zit.

Afbeelding

Hier de directe link naar de installatieinstructie op Motoringfile

Wat de set in Amerika kost weet ik niet maar ik lees prijzen van 125 dollar wat me eigenlijk behoorlijk duur lijkt. Misschien is dat een prijs inclusief inbouw (1,5 uur volgens de handleiding).
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jun 2006, 14:12

Kijk, das nog is een fijne collega!

Lekker bezig Berthil!
iDarkDesign
Transformer

07 jun 2006, 14:34

Dat klinkt heelgaaf allemaal. Nu wachten op de foto's!

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 jun 2006, 23:29

Vanmiddag alles even losgetrokken. Je vraagt je wel eens af hoe zo'n auto kan blijven werken met al die bedrading.

Afbeelding

Maar het resultaat mag er zijn. Gelukkig zijn het niet van die slappe lampjes.

Afbeelding

Er zit een verlicht buisje onder de tuimelschakelaars, en een led in iedere bekerhouder. Het carbon zit trouwens ook op zijn plaats.
iDarkDesign
Transformer

15 jun 2006, 00:19

Wat een werk! Hoelang heb je over de LED installatie gedaan?

ik zou niet weten hoe ik dat alles los zou krijgen.

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 jun 2006, 00:29

Het zijn bij elkaar maar zo'n 12 schroeven, heel gemakkelijk. Volgens de handleiding van BMW kost het 1,5 uur om het in te bouwen maar ik heb er wel een uurtje langer over gedaan.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2006, 12:13

Heb je vroeger altijd aan auto's gesleuteld? Je praat er allemaal zo makkelijk over en je krijgt zo te zien ook alles voor mekaar :D . Wel handig natuurlijk. Ik zou ook niet weten waar ik moet beginnen
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 jun 2006, 12:16

Nee hoor, niet gesleuteld. Gewoon onthouden hoe je het uit elkaar haalt en hetzelfde weer in elkaar zetten :)
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2006, 13:49

Berthil schreef:Nee hoor, niet gesleuteld. Gewoon onthouden hoe je het uit elkaar haalt en hetzelfde weer in elkaar zetten :)
Dat is makkelijker gezegt als gedaan :( Je moet nog maar weten waar je net dat ene schroefje vandaan hebt gehaald :wink:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

15 jun 2006, 17:13

Gave mod. Dat hele interieur uit elkaar ziet er wel grappig uit :)
Koeft
Enthousiast
Enthousiast

26 jun 2006, 09:59

Dat is gaaf !! Alleen jammer dat het zoveel werk is ! :shock:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 jun 2006, 10:30

Nou, ik ben ook nooit beroerd om een en ander los te schroeven. Ik wil ook altijd graag weten wat er achter zit en hoe het werkt. Heb thuis vaak gesleuteld aan machines, tractoren en dergelijke.

Idd is het belangrijk wat Berthil zegt: onthoud ho alles in elkaar zit en logisch nadenken. In alles zit een logica...

Terug naar “Interieur en audio”