Wielkast rand spuiten ervaring?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Marcel Always Open
Cabrio-King

Wielkast rand spuiten ervaring?

11 mei 2008, 00:29

Ook vandaag had ik het er weer over, dus het moet miscchien toch maar eens gaan gebeuren.

Nu weet ik dat adresje van Coen dat blijkbaar voor spuitwerk erg goed bevalt en ook de prijs is wel goed.
Maar ik hoor graag nog wat ervaringen van mensen die hun wielkasten hebben laten spuiten (bij welke spuiter dan ook)

- is de kleur goed
- blijft de kleur goed
- is het echt glad.
- blijft het ook na meer dan een jaar netjes?

Dit omdat het natuurlijk zoveel plamuur nodig heeft om goed glad te worden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
coendek
Stoepsleutelaar

Re: Wielkast rand spuiten ervaring?

11 mei 2008, 01:05

mderijke schreef:Ook vandaag had ik het er weer over, dus het moet miscchien toch maar eens gaan gebeuren.

Nu weet ik dat adresje van Coen dat blijkbaar voor spuitwerk erg goed bevalt en ook de prijs is wel goed.
Maar ik hoor graag nog wat ervaringen van mensen die hun wielkasten hebben laten spuiten (bij welke spuiter dan ook)

- is de kleur goed
- blijft de kleur goed
- is het echt glad.

Dit omdat het natuurlijk zoveel plamuur nodig heeft om goed glad te worden.
- is de kleur goed
Ligt heel erg aan de spuiter... ik heb er al een aantal gezien met kleur verschil :?

- blijft de kleur goed
Zeker weten!! 8)

- is het echt glad.
Als het goed geschuurd word en goed in de primer gezet word.. dan blijft het prima.. heeft dus ook met spuiter te maken...

Yup.. Kijk een naar mijn zilvere.. zit iets langer dan een jaar op... maar kijk dan vooral ook even naar die van Ralph cooper.... zit er al bijna 2 jaar op... en volgens mij nog ERG netjes!! Maar ook dit ligt aan de spuiter en kwaliteit van
spuiten... :wink:

maar zorg wel dat je geen kleur verschil hebt want dat kan je auto maken of breken vind ik.. het moet namelijk wel netjes gebeuren en ik zie het helaas TE vaak dat het niet netjes is!! :(

Coen
Marcel Always Open
Cabrio-King

11 mei 2008, 01:24

En is er verschil tussen het spuiten van Chili Red en het spuiten van grijs of zwart?
Gr, Marcel
coendek
Stoepsleutelaar

11 mei 2008, 01:26

mderijke schreef:En is er verschil tussen het spuiten van Chili Red en het spuiten van grijs of zwart?
nee.. bij een goede spuiter niet want dan heb je zo goed als geen kleur verschil.. :wink: wil je mss glazend zwart dan!?

Coen
coendek
Stoepsleutelaar

11 mei 2008, 01:35

onthoud even wat je wilt vragen... Morgen ben ik er ook bij dus ik spreek je dan nog wel ffies erover :wink:

Cheers en slaap lekker!!

Coen
iDarkDesign
Transformer

11 mei 2008, 02:01

Ik merkte bij Ralph op tijdens de Kika rit dat er wel wat van de structuur doorheen kwam, maar ik heb dat bij mij nog nergens kunnen ontdekken. Het is erg mooi, geen kleurverschil en het zit er nog steeds glad op bij mij :)

Je kan ook de wielkast randen van AC Schnitzer kopen, die zijn van zichzelf al glad.

iDD
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2008, 10:30

Qua kleurverschil is de ene zeker gevoeliger dan de andere maar als jij je bumpers naar de spuiter brengt kan ie aan de hand daarvan een kleurmonster maken voor de juiste kleur. Het is belangrijk dat het goed en voldoende in de primer zit en goed geschuurd wordt.

Ik las op het forum ergens prijzen van € 300,- maar dat ga je nooit redden :wink:
maus105
Bonkey

11 mei 2008, 15:48

ik heb het ook bij coen zijn spuiter laten doen.prima vent om zaken mee te doen.en ideaal zal het nooit zijn die wielkastranden omdat het gewoon plastic is.maar het valt niet op ofzo.en het staat super vet.
Marcel Always Open
Cabrio-King

11 mei 2008, 23:25

Bedankt voor de reacties. Ik moet eerst nog even sparen maar wie weet hoe snel dat gaat :mrgreen:
Gr, Marcel

Terug naar “Exterieur”