Nachtrit, Waterlinieroute filmpje op pagina 3 :-)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Yvon
Wingman
Contacteer:

Nachtrit, Waterlinieroute filmpje op pagina 3 :-)

01 jun 2008, 09:45

Hallo mensen,

Wij zijn zojuist thuis gekomen van een toffe rit :) Eerst onze verontschuldigingen dat we te laat waren (en dat terwijl het in onze achtertuin was) :oops:

Na de nodige koffie en roze/groene cake vertrokken we om 04.00 in een mooie lint mini's langs de dijkjes en mooie vergezichten. Dankzij Berthil nog bezienswaardigheden gezien:"mooie route Benno, op de TomTom zie ik allemaal water om ons heen". En zo liet de TomTom wel meer POIS zien (kastelen en burchten). Gezien hetnog lekker donker was, zagen we die zelf niet :mrgreen:

Halverwege de rit kregen we allemaal een thermosfles (roze!!!) met onze eigen miniafbeelding erop gevuld met koffie (was ook wel nodig ook).

Na het laatste stukje streken we neer in Hotel Gorinchem we we onze buikjes rond konden eten aan een heerlijk ontbijt (ik hoef de rest van dag niet te eten en ga morgen denk ik maar twee uur spinnen).

Legendarische woorden van Kaj:"blijf van mijn zak af", jullie begrijpen al het niveau was op een ongekend hoog niveau uitgekomen. Gelukkig heeft Annet (aka BMW X3) alles op de gevoelige plaat dus het fimpje volgt.

Ik ga maar eens op de bank ploffen en laat de zwaartekracht de rest doen :mrgreen:

Benno en BigD bedankt voor de organisatie, dat smaakt (letterlijk en figuurtlijk) naar meer!

Toffe rit, tof dat het donker was en vooral: GEEN TEGENLIGGERS OF FIETSERS!!!!
Laatst gewijzigd door Yvon op 05 jun 2008, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

01 jun 2008, 09:48

Zo na een rustige rit naar huis :s , zitten we nu met een kop koffie achter de pc.
We hebben echt een enorme leuke rit achter de rug. :rijden
Benno en BigD bedankt voor de organisatie.
Benno fijn dat je al die koffie had gezet.

Ook de cake van Yvon was erg lekker. :s

En het ontbijt was ook goed voor elkaar.

Ik voel een traditie aankomen.

hier alvast een paar foto's:
De eerste koffie stop in Utrecht.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ontbijt in Goninchem.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 01 jun 2008, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Yvon
Wingman
Contacteer:

01 jun 2008, 09:51

Geweldig die foto's!

Je moet toch redelijk :s om om 02.30 op te staan om een stukje te rijden met je auto :mrgreen:

En wat Annet zegt, ik voel ook een traditie opkomen 8)

@Benno en BigD wanneer is de volgende nachtrit, dan kan ik die vast vastleggen in de agenda
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

01 jun 2008, 09:53

Ben ook weer thuis. Benno en BigD bedankt voor de hele mooi rit. Ik kom niet zo vaak in die regio en ondanks het feit dat het toch ietwat donker was toch mooie dingen gezien 8)

Koffie met gepersonaliseerde thermosfles en regenboogcakes waren ook erg leuk 8)

En inderdaad geen fietsers, wandelaars of tegenliggers, heerlijk rijden.

Ik ga nog even proberen een paar uur te slapen :surrender
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

01 jun 2008, 10:04

Hoi hoi, ik ben ook al weer thuis, klaarwakker :D klig wel in mijn bed (met laptop :D) maar of ga kunnen slapen geen idee :D

Maar kvond het heeeel leuk, was helemaal iets anders dan anders. Gisteren eerst miltekje eronder, dan naar Annet en Kees (Yvon en Arjan waren nog niet klaar en dan kwamen ze nog maar juist aan toen ik bij hun thuis kwam :D) en daar heerlijke kip met heerlijke indische koeken gegeten :D en dan ff op de bank geslapen met een indrukwekende lichtshow en speelse cavia's in hun kooi :D Uiteindelijk toch in slaap gevallen :D Belt Mr. Arjan mij al wakker om 03 uur :D, maar gauw douche en geen last van ochtendhumeur dus dat kan al tellen :D Dan rijkelijk telaat gekomen bij de rit, moet ook kunnen vind ik :D :P
En dan toeren maar was superleuke route met nog tamelijk veel licht vond ik :)
Ook het ontbijt was heerlijk en ja dan was het iets later gedaan :).
Maar ik wil ook wel dat dit een traditie wordt :P
Afbeelding
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 10:08

Benno en BigD bedankt voor de organisatie,het was weer een leuke route. :rijden
Het ontbijtje vond ik ook heel goed trouwens.
Tot een volgende keer allemaal :wink:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jun 2008, 10:37

Goedemorgen!!! :D

Zeker voor herhaling vatbaar want het was supergezellig en origineel :)

Toch wel bijzonder om midden in de nacht met een paar MINI-gekken door Nederland te trekken. Lekker rustig op de weg, geen pensionado's, geen fietsers en weinig tegenliggers 8)

Ben op plaatsen geweest waar ik nog noooooit geweest was.

Om iedereen een beetje wakker te houden had ik zoveel gekleurde cake gegeten dat ik aan één stuk kon praten :mrgreen:

Ontbijtje was trouwens zeer lekker!!

Allemaal bedankt voor de leuke nacht. Ik voel nu alweer een nieuwe rit opborrelen :lol:

Danny en Benno, bedankt!!! 8)

Wel gek trouwens om na een meeting nog een hele dag te hebben.

@ Annet: tjeetje! die r56 van jullie is niet bij te houden met onze S. Ik had echt het idee dat ik achtervolgd werd door een Apache-helicopter toen ik boven de 165 km p/u kwam met de R53. Wat een herrie en getril! :shock:
Ligt natuurlijk ook aan de bestuurder hè :mrgreen: Wordt tijd voor een nieuwe 8)

@ Kaj: wat een WREED ding die bak van je :P
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Kees en Annet
Racende reporter

01 jun 2008, 10:53

Het is maar goed dat er geen politie op de weg was. (tenminste dat hoop ik toch) :surrender
Want van een rustig ritje naar huis was echt geen sprake.
Om Kaj bij te houden :s (ging niet lukken) moet je echt alle zeilen bijzetten, en dan nog kom je veel tekort.
Maar mijn rijbewijs heb ik nog. (We zijn ook nog nooit zo snel thuis geweest)
Al met al een top nacht/ochtend.
Nu ga ik eens even kijken of ik nog een beetje kan slapen.

ps. Ik heb net even het film materiaal bekeken en er zitten leuke filmpjes bij.
Die komen wat later.

Annet
MaVaEe
Koeien-teller

01 jun 2008, 11:35

Zo het was erg gezellig ondanks dat we ons verslapen hadden.... :oops:

Benno en Danny bedankt! :D
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

01 jun 2008, 12:43

Excuses dat ik niet kon komen, (ziek). En dat terwijl ik niet eens een feestje had , dan had ik tenminste nog een reden...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

01 jun 2008, 13:27

Goedemorgen allemaal, ik ben ook weer in het land der levenden.
Na gistermiddag vertrokken richting Eindhoven voor Jochem Myjer zijn show, had ik genoeg energie opgegedaan om daarna te beginnen aan het nachtelijke avontuur. Dus van Eindhoven richting Breda om daar mijn co-piloot Kaj op te pikken. Samen met Bas en Chantal richting Muiden gekacheld en jah hoor na een telefoontje met BigD ruim op tijd :mrgreen: aangekomen. Er zijn natuurlijk altijd mensen waar je op moet wachten. :p :roll: :mrgreen:
Na het nuttigen van wat roze en groene cake genoeg kleurstoffen opgedaan om aan het nachtelijke avontuur te beginnen. Heerlijk zo zonder allerlei andere misbaksels op de weg. :D
Kaj heeft heel de weg naast me liggen snurken :s en ik maar praten en praten en praten en praten en praten en praten. :mrgreen:

Afbeelding

Na toch een tijdje in het donker te hebben rondgereden merkte we al gauw op dat het toch wel heel snel licht werd en de foto met de lichten in de lucht niet echt meer gemaakt hoefde te worden :roll: Die is echt voor een volgende keer want dat die moet komen dat is zeker, ik vond het super gaaf. Dussuh Benno en Danny laat maar komen hoor, toppie geregeld!!!! Die roze thermosfles kan dan mooi weer mee. :P
Ik zal mijn filmpje zo snel mogelijk met jullie delen, eerst nu nog een beetje uitrusten. :mrgreen:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

01 jun 2008, 14:17

Stelletje die-hards 8) 8) Leuk geweest zo te horen!!!!

wat hebben jullie nou gedaan om wakker te blijven :mrgreen: :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jun 2008, 14:26

Zo eerst maar eens even naar de sportschool geweest. Ging nog behoorlijk goed na de nachtelijke trip :s !

Het was echt een heerlijke rit! Leuke kronkelweggetjes, GEEN TEGENLIGGERS :yeah mooi uitzicht (toen het eenmaal wat lichter werd) en als afsluiter een goed en gezellig ontbijt :) !

Danny en Benno: hartstikke bedankt, was top georganiseerd met een leuke thermoskan als aandenken.

Inderdaad zou dit best wel eens een traditie kunnen gaan worden :D .

@Kees en Annet: ik ben erg benieuwd hoe de filmpjes zijn geworden!
smousje
Be Mini
Be Mini

01 jun 2008, 15:07

wat was dat een gezellige rit!!!

benno en danny: bedankt voor de organisatie!
@ iedereen: gezellig om jullie weer te zien!

heb alles in totaal na de rit zo een andershalf uur geslapen en voel me best redelijk! :s :mrgreen: :roll:

op naar de volgende!!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

01 jun 2008, 15:10

@Kaj: Eerste reactie van Rick toen die vanmorgen bij de MINI kwam.

STELLETJE SNOEPKONTEN.!!!!!!!! :mrgreen: :roll: :mrgreen: :s

Terug naar “Afterparty”