Wij zijn zojuist thuis gekomen van een toffe rit

Na de nodige koffie en roze/groene cake vertrokken we om 04.00 in een mooie lint mini's langs de dijkjes en mooie vergezichten. Dankzij Berthil nog bezienswaardigheden gezien:"mooie route Benno, op de TomTom zie ik allemaal water om ons heen". En zo liet de TomTom wel meer POIS zien (kastelen en burchten). Gezien hetnog lekker donker was, zagen we die zelf niet

Halverwege de rit kregen we allemaal een thermosfles (roze!!!) met onze eigen miniafbeelding erop gevuld met koffie (was ook wel nodig ook).
Na het laatste stukje streken we neer in Hotel Gorinchem we we onze buikjes rond konden eten aan een heerlijk ontbijt (ik hoef de rest van dag niet te eten en ga morgen denk ik maar twee uur spinnen).
Legendarische woorden van Kaj:"blijf van mijn zak af", jullie begrijpen al het niveau was op een ongekend hoog niveau uitgekomen. Gelukkig heeft Annet (aka BMW X3) alles op de gevoelige plaat dus het fimpje volgt.
Ik ga maar eens op de bank ploffen en laat de zwaartekracht de rest doen

Benno en BigD bedankt voor de organisatie, dat smaakt (letterlijk en figuurtlijk) naar meer!
Toffe rit, tof dat het donker was en vooral: GEEN TEGENLIGGERS OF FIETSERS!!!!