Ja, misschien heel stom, maar ik post het hier toch maar!
Tijdens een van de afgelopen ritten zijn wij langs/door een weg gereden die Coentjesweg heet. Ik kan me dit nog helemaal voor de geest halen, dat dit in het routeboek stond. Wie ow wie weet nog bij welke route dit was?! Ik zou dit graag willen weten...!
Ik heb het al aan verschillende mensen bij de club gevraagd, en iedereen kan zich dat nog wel herinneren maar weten niet bij welke rit dit was.
Wie o wie kan mij helpen!??
groetjes chantal
coentjesweg
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
met steeksleutel 10 is die zou los gehaald Chantal
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is toch echt sleuteltje 13 hoorflorisvandam schreef:met steeksleutel 10 is die zou los gehaald Chantal![]()
gr.
floris

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
je hebt gelijk Ralph, steek sleutel 13, is alweer zo'n tijd geleden dat ik kattekwaad heb uitgehaald.Ralph-cooper schreef:Het is toch echt sleuteltje 13 hoorflorisvandam schreef:met steeksleutel 10 is die zou los gehaald Chantal![]()
gr.
floris
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dit naambordje staat al jaren op mijn verlanglijst
. Hofje Floris van Dam
Dit hofje aan de Lange Beestenmarkt dankt zijn naam aan de oprichter Floris van Dam. Hij was een belangrijk man in Den Haag waar hij tussen 1533 tot 1582 de functie van schout uitoefende. Van oorsprong bestaat het hofje uit een langgerekte rij huisjes onder een pannen schilddak. Later zijn aan de overzijde nog een drietal woningen toegevoegd. In het hofje is naast de woningen ook nog een traditionele regentenkamer te vinden, waar in vroegere tijden de regenten bijeenkwamen om de jaarboeken in te zien van de toenmalige portier-beheerder.
gr.
floris

. Hofje Floris van Dam
Dit hofje aan de Lange Beestenmarkt dankt zijn naam aan de oprichter Floris van Dam. Hij was een belangrijk man in Den Haag waar hij tussen 1533 tot 1582 de functie van schout uitoefende. Van oorsprong bestaat het hofje uit een langgerekte rij huisjes onder een pannen schilddak. Later zijn aan de overzijde nog een drietal woningen toegevoegd. In het hofje is naast de woningen ook nog een traditionele regentenkamer te vinden, waar in vroegere tijden de regenten bijeenkwamen om de jaarboeken in te zien van de toenmalige portier-beheerder.
gr.
floris
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja die heeft Kaj nog.Blont-007 schreef:Als je Kaj een PMetje stuurt zal die vast het routebook nog ergens hebben.

Je hebt gelijk, inderdaad sleuteltje 10florisvandam schreef:met steeksleutel 10 is die zou los gehaald Chantal![]()

Meteen maar even langs Den Haag rijden nu ik Oud-Vossemeer net heb gehad voor de Coentjesweg?florisvandam schreef:dit naambordje staat al jaren op mijn verlanglijst![]()
. Hofje Floris van Dam

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

gr.
floris

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
en we mogen natuurlijk ook niet de edele ridder Floris van Rozemondt vergeten

gr.
floris
Ps. ben ik nou de enige met een eigen serie

gr.
floris
Ps. ben ik nou de enige met een eigen serie

Onze sponsors