20 mei: Great British CPZ Voor we CPZ naderen P1(10)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou daar hebben wij toch schijt aan lkkr stangen en lol hebben zo gaat dat hierwanders schreef:haha, ik doe mee.. zullen we gelijk even zien wie de snelste is hier... heb zo het vermoeden dat dat niet degene is met het meeste vermogen..
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zal bij de start wel even achter jullie gaan staan zodat ik even kan luisteren naar dat uitlaatgeluid, als ik dat zat ben zal ik dat blauwe kontje wel even aan jullie laten zien
oja ik ga wel in de tour hoor heb geen zin om met zo'n fetish helm op te gaan zitten met 30graden

oja ik ga wel in de tour hoor heb geen zin om met zo'n fetish helm op te gaan zitten met 30graden

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Then tourklas it wil be....heb er nu al zin in dikke LOL 20mei WimWimvs schreef:Ik zal bij de start wel even achter jullie gaan staan zodat ik even kan luisteren naar dat uitlaatgeluid, als ik dat zat ben zal ik dat blauwe kontje wel even aan jullie laten zien![]()

- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
x2 battle of the titans @tourclasse hahaha heb er ook al zin anfranklyn85 schreef:Then tourklas it wil be....heb er nu al zin in dikke LOL 20mei WimWimvs schreef:Ik zal bij de start wel even achter jullie gaan staan zodat ik even kan luisteren naar dat uitlaatgeluid, als ik dat zat ben zal ik dat blauwe kontje wel even aan jullie laten zien![]()
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga proberen er bij te zijn!
En een rondje circuit gaan we doen in de supersport.. anders moet ik te veel slingeren ben ik bang
Allemaal van die mensen die 'eco' gaan rijden 
En een rondje circuit gaan we doen in de supersport.. anders moet ik te veel slingeren ben ik bang

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
wij zijn geen driftcoreurs
nou ik zal zeggen doen pikwanders schreef:tourclasse?!?! dat is rijden met hindernissen! gewoon super sport natuurlijk!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ging best goed voor mij doen
nou heb vlede jaar de tour klasse gereden T3 op assen wat slingeren welnee was plankgasBMX schreef:Ik ga proberen er bij te zijn!
En een rondje circuit gaan we doen in de supersport.. anders moet ik te veel slingeren ben ik bangAllemaal van die mensen die 'eco' gaan rijden

- Wimvs
- Mod virus alert!
Bericht
idd werd goed doorgereden de slakkenparade is weer apartfranklyn85 schreef:nou heb vlede jaar de tour klasse gereden T3 op assen wat slingeren welnee was plankgasBMX schreef:Ik ga proberen er bij te zijn!
En een rondje circuit gaan we doen in de supersport.. anders moet ik te veel slingeren ben ik bangAllemaal van die mensen die 'eco' gaan rijden
ging best goed voor mij doen
Onze sponsors